KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Sep 30, 2008

Manikavasagam kekal timbalan pengerusi PKR S'gor

malaysiakini | ...Ahli Parlimen Kapar, S Manikavasagam tidak akan meletakkan jawatannya sebagai Timbalan pengerusi PKR Selangor, kata Setiausaha Politiknya, M Shanmugam hari ini.

manikavasagamManikavasagam yang tidak dapat dihubungi, sebelum ini mengancam untuk meletakkan jawatan tersebut sekiranya tindakan tegas tidak diambil terhadap orang yang bertanggungjawab merobohkan sebuah kuil Hindu di Ampang.

Usaha untuk menghubungi ahli parlimen Kapar itu tidak berjaya kerana beliau telah menutup telefon bimbitnya.

Semalam, kerajaan negeri telah mengenakan tindakan menggantung tugas Timbalan Presiden Majlis Perbandaran Ampang Jaya (MPAJ), Hamid Hussein selama seminggu berhubung isu tersebut.

"Manikavasagam akan mengekalkan jawatan timbalan pengerusi PKR Selangor selepas penggantungan tugas orang di belakang perobohan tersebut," kata Shanmugam.... selanjutnya.

1 comments:

Uno Momento said...

Gerakan ni bodoh sombong.
dah kalah teruk kat Penang, masih lagi nak sombong.

yang kalah teruk dalam PRU bukanlah UMNO
tapi Gerakan, MCA dan MIC.

so UMNO tak perlu dengar cakap 3 komponen tu.
dah lah kalah banyak cakap.

sekarang ni Kerajaan UMNO, bukan kerajaan BN ... ini depa kena faham.
kalau tak faham jugak .. boleh blah

Posting terkini

Blog Archive