KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 8, 2008

Teori Rahman vs Teori aku

Tunku Abdul Rahman, 1st PM of Malaysia
Abdul Razak Hussein, 2nd PM of Malaysia
Hussein Onn, 3rd PM of Malaysia
Mahathir Mohamad, 4th PM of Malaysia
Abdullah Ahmad Badawi, 5th PM of Malaysia
Najib Razak

atau
aNwar Ibrahim ????

9 comments:

|1f34|-|1r3 said...

bukan anwar beb...nuar ibrahim jer...

xpon najib dulu (xsampai sehari) lepas tuh anwar la..hehe..

eh..memandai lak aku buat spekulasi...

adzzha said...

N - Nuar Brahim...

Najib bukan najib- bijan

ababina said...

aku tak percaya langsung dah, bahawa Anwar boleh jadi PM... walau pun aku tersangat mengharap Anwar akan menjadi PM juga akhirnya...tetapi jalan nya terlalu sukar...dah memang
tertulis di loh mahfuz bahawa Anwar tak akn boleh jadi PM nak buat mcmmana....kalau tidak masakan Anwar yg sudah berada dibarisan kedua
boleh tercampak ke nombor corot pulak. sekarang dah jadi mcm org gila talak pulak...bahaya jugak...entahlah....

Topengperak_Xinwugi said...

Aku ingat kalau Anwar tukar nama jadik Nwar mungkin peluang lagi cerah kot... phsycology

anakraja said...

Tunku Abdul Rahman, 1st PM of Malaysia
Abdul Razak Hussein, 2nd PM of Malaysia
Hussein Onn, 3rd PM of Malaysia
Mahathir Mohamad, 4th PM of Malaysia
Abdullah Ahmad Badawi, 5th PM of Malaysia...sampai situ dah betul dah tu, tapi tang 'N'=end tu bukan SADAQALLAH HUL A'DZIM ke?

Malaysian Makcik said...

'N' tu:-
NEW dawn for MALAYSIA!

Anonymous said...

ni teori aku pulak
Tunku Abdul Rahman, 1st PM of Malaysia
Abdul Razak Hussein, 2nd PM of Malaysia
Hussein Onn, 3rd PM of Malaysia
Mahathir Mohamad, 4th PM of Malaysia
Abdullah Ahmad Badawi, 5th PM of Malaysia
Najib Razak

atau
New dawn for malaysia

cucupakkasim said...

mungkinkah N untuk Nik Aziz..?! who knows..Nangka boleh cempedak..

Anonymous said...

N = Nik Aziz

Posting terkini

Blog Archive