KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 27, 2008

UMNO raja lawak



Sapa yang tak tau perjuangan Melayu UMNO?
Lihat gambar kat atas ... !!! Itu satu bukti perjuangan UMNO.
Nak hapuskan DEB ... langkah mayat kami dulu.

Wakakakakkaka ...
UMNO raja lawak !!!

klik berita penarikbeca
Baca komen rahman palil di SINI

"Kami tidak akan teragak-agak untuk mengadakan protes sekiranya ada tindakan untuk memberhentikan DEB. Kami akan bertindak bangun untuk pastikan DEB diteruskan.

"Sejarah DEB harus dilihat dengan betul. Siapa yang nak nyahkan DEB ini sebenarnya mereka buta sejarah. Mereka lupa nikmat yang diperoleh hasil daripada DEB sejak 1974 lagi," katanya kepada pemberita selepas majlis perjumpaan dengan penyokong Umno Bahagian Kapar dekat sini. - Bernama 15 Mac
Phuyooo !!! .... satu amaran yang keas dari Rahman Palil ... menakutkan, dan ini pula kata bapok pegang keris.
Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata sebarang usaha untuk menolak DEB akan membawa kepada akibat negatif bukan sahaja kepada masyarakat Melayu tetapi negara Malaysia secara keseluruhannya.

Ini kerana tegas beliau DEB telah memainkan peranan amat penting dalam menentukan agihan ekuiti dan penyertaan ekonomi yang lebih seimbang sekaligus dapat mengekalkan keamanan dan keharmonian kaum di kalangan rakyat majmuk selama ini. - pemudaumno . org
Bila Najib kata nak hapuskan DEB .... Semua barua barua UMNO terkedu lidah tak cakap sepatah. UMNO pening sebab tak tau nak sokong apa. Nak setuju atau tak?

nak tau lagi tentang perjuangan Melayu UMNO ... KLIK SINI

Wakakaka ...UMNO raja lawak sepanjang zaman.

Hah...aku serahkan korang untuk mengutuk UMNO sesedap rasa. Kutuk ... jangan tak kutuk.
Si Bangang mana la yang masih caya pada UMNO ... wakakakaka

8 comments:

nizampkr said...

umno lebih lawak dari Nabil

Lu pikir la sendiri !!!

mozilla said...

Dulu UMNO melayu
Sekarang UMNO dah berubah macam mengkarong.
Bertukar jadi bangla.
Tu sebab dah tak berjuang untuk melayu.

Sharp.Shooter said...

Parti yang ditubuhkan untuk mengharumi masa depan bangsa sehingga laungan berbunyi “Melayu!” tetapi hati berbisik “Saya dahulu!”

Hidup Melayu!

Zubli Zainordin said...

Ada tak fatwa, langkah mayat mereka, kita mula kaki kanan atau kaki kiri dulu?

mountdweller said...

Hahahahahaha... hihihihih.... kahkahkahkah.... nak terkencing aku gelak. berguling-guling!

bodohUMNO said...

sampai bila UMNO nak jadi bijak?
Semua rakyat dah tahu, tapi diorang masih bodoh macam dulu.

Kalau zaman tak der internet dulu boleh la. Sekarang kita dah masuk zaman modern.

UMNO masih ketinggalan zaman.

indraputra80 said...

Ini lah tabiat UMNO dari dolu ,kini dan Selama lama nya.

"Buat dulu Fikir kemudian"

Sekarang bila Boss sendiri nak hapuskan,(DEB).,

Apa yang mereka nak lakukan????

Mana Azhar,mana soltan,Mamu dan taulan yg.bukan main hebat menentang ketika Lim Guan Eng baru umumkan DEB nak di mansuhkan????

Sejarah mengajar kita,puak puak ni tak pernah belajar dari kesilapan.

rastanails said...

kepado org2 umno...
lopeh nie buleh la buek demonstrasi kek selangor,perak,peneng,kedah dan kelantan...
ghaso ei kalo mintak permit kek kerajaan nogori nak piket halang najib x po kot...
kalo x dapek kabel poie mintak kek wak ..
dio buleh nolong ...

Posting terkini

Blog Archive