KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 2, 2008

16 September .... Shhhhhhhh



Berita dan gambar ni gua cilok dari anilnetto ... Setev Sharibuu banyak kecewa sama keputusan Mahkamah Malaysia. DISINI ada cerita.

Lu tak per jugak. Lu Mongolia punya olang. Lepas ini kes, lu balik sana negara. Kitorang kat sini, duduk sampai mati wooooo. Tiap tiap hari ada cerita ini macam. Tiap hari hati sakit, tiap hari sakit mata. Tu sebab orang Malaysia cepat mati. Bukan sebab itu melamine, tapi sebab kitorang sakit hati sama diolang.

Sekarang kitorang harap AH WA take over the government. Kalu sekarang punya kerajaan dapat kasi 'topple', baru kitorang ada senang hati sikit. Tapi bila?

Gua dengar ...sikit hari lagi.... gua harap mesti harap punye. Kalau nak harapkan dengan sekarang punya government, gua ingat mati nanti gua celik mata la. Sampai mati pun talak adil punya.

So Setev ..gua pesan pada lu orang semua. Cakap sama cun cun punya awek sana Mongolia. Jangan main sama orang MAlaysia, kitorang sini ada bom punya. Sekarang Malaysia maju, hutan sudah kurang. Kalau hutan kurang, binatang pun sudah kurang ... tu pasal kitorang hantam olang.

Kalau mau pecah rahsia ... kita bom. Ini bom bukan untuk perang punya, Ini bom untuk main letup letup. Kasi perut tulang semua terbang.

Ini pasal 16 September ..
Gua tak mau pecah lobang...
Kalau UMNO kacau tanya sama lu, apa cerita 16 September, lu jawab, kalau UMNO betul betul jantan, kasi lulus usul undi tak caya. Kalau jadi JANTAN, baru kita celita.

Apa .... demokrasi?
Hello Setev ... kita sini sudah talak demokrasi. Kita guna DEMOKASI
Dulu demok'R'asi, bila 'R'azak sudah lepas ... Kita sekarang tinggal demokasi saja.
Demo kelantan cakap .. Lu, kamu
Kasi meaning ... potong lancau.

Kalau lu mau kasi kucing lu gemok. Lu KASI sama dia. Potong itu kucing punya lancau.

After 'R' gone, our DEMOKRASI change to DEMOKASI... means 'Lu potong lancau'.

Itu pasal, bila kita mau bikin undi tak percaya dekat parlimen, diolang talak kasi. Sebab demo sudah jadi KASI. SUdah talak jantan.

Kalau UMNO tanya sama lu apasal 16 September tarak jadi. Lu cakap sama diorang ... sebab DEMOKASI, kalu UMNO talak paham, lu suruh UMNO beli lipstik, duduk depan cermin. Kasi bikin itu bibir kasi warna pink. Kalau mahu jadi 16 September... diolang kena jadi jantan sikit. Baru mau lawan serupa jantan. Tapi kalau bibir pink, gua ingat sampai bila bila pun selupa pompuan.

Haiyaaa .... tak cakap susah, cakap pun susah.

5 comments:

mountdweller said...

hayyaa... sikalang mau idup manyak susah ooo... mau mati sikit senang. pigi lumba keleta kaa... moto kaa...

Upp... susah juga mau lumba ooo.. minyak manyak mahal...

Anonymous said...

ilup pun susah mati pun susah. kitalang alap tu an hwa capat capat jali pardana mantali. ahh itu ali latang balu katalang sinang..

Anonymous said...

Uncle Setev...wa ingat lu angkat ini kes pegi itu mahkamah antarabangsa, ma. Mungkin ada can tangkap org yg kasi bunuh uncle punya anak, ma!

Anonymous said...

allo........ boloh punya olang.. kasi olang picah kpala mau baca!!!! kasi tulis elok2 ma.... boloh!!!!!!!!!!!!! tala guna punya kaki

goddamn those who should b damn said...

kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Posting terkini

Blog Archive