KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 9, 2008

Mangsa NGV buatan sendiri





Nak beli dan pasang RM5,000 ke RM6,000 sebuah kenderaan,
Nak buat sendiri ... tak tentu selamat.
Nak isi minyak ... harga tak turun seperti yang sepatutnya, walaupun harga minyak dunia dah turun.
Dalam keadaan ekonomi macam ni ... macam macam boleh jadi.

Apa kata Menteri Melaka? Ini dia ...

“Takziah saya ucapkan kepada keluarga mangsa yang terlibat.

“Saya harap, pihak berkenaan dapat menjalankan siasatan terperinci mengenai kejadian ini termasuk mengenakan tindakan tegas sekiranya wujud bengkel yang menawarkan perkhidmatan mengubahsuai tong gas memasak menjadi tong NGV,” katanya.
Orang tak buat suka suka untuk mati. Semuanya mungkin kerana terdesak atau cuba cari peluang niaga. Maklumlah nak jadi panel pasang NGV bukan murah.

3 comments:

nazri said...

salamz... alfatihah tuk mangsa dan takziah tuk keluarga mangsa...

aku pun pasang ngv kat kenderaan siap kne endorse puspakom lagi. lepas tu baru kereta boleh bawak jalan. Tuk pengetahuan banyak ngv installer tumbuh, tapi kene pandai pilih. Pilih yang ada lesen dan bertauliah.

Thanks

Anonymous said...

alfatihah...

ni lah bahana kerajaan tak nak dengar rintihan rakyat. bahan api naik... terus naik gila-gila... tapi bila dah menjunam turun... macam2 alasan sangat dia bagi...
rakyat sanggup buat apa saja untuk kurangkan kos bahan api.

yes 2 pas no2pkrdap said...

Al-Fatihah...

Harga minyak tak blh dijadikan alasan b'kaitan kes ni. Ni kes org nak jd kreatif tak b'tempat. Modified sana-sini.

Asal jd apa2, salahkan kerajaan je. Cikir salah sendiri dulu la...

Posting terkini

Blog Archive