KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 9, 2008

Syok tengok UMNO bergaduh !!!



Keputusan tersebut dibuat oleh Timbalan Pengerusi Tetap UMNO Bahagian, Othman Senara selepas perwakilan mula bertumbuk antara satu sama lain, membaling kerusi ke arah barisan jawatankuasa bahagian serta mengeluarkan kata-kata kesat dalam kejadian yang turut disaksikan pengerusi jawatankuasa pemantau UMNO Bahagian Seremban, Tan Sri Rahim Tamby Chik. - Utusan
Memang syok tengok diorang gaduh. AKu buka channel BERNAMA di ASTRO dan tonton clip berita pergaduhan Samseng UMNO kampung dusun. Macam macam ada. Wakakakkak ....!!!!

Yang pakai songkok, misai melenting, sengseng lengan dan dan macam macam lagi. Di pentas dewan kelihatan Rahim Thamby sedang memerhati gelagat perwakilan yang cuba bawa kerusi ke sana kemari macam orang gila.

Hari ini dalam sejarah ... UMNO memang SAH gila kuasa. Nak pegang pangkat sampai sanggup gaduh sesama kawan. Masa nak gi meeting, suruh bini gosok baju. Sampai dewan ... baju habis kerosot. Korang tengok, baju diorang bukan murah tu. Kilat kilat lagi. Macam baju nak akad nikah ... Wakakaka ....

Aduoiiiii ... UMNO ni tak payah nak tunggu bangsa asing buat hal ... dengan bangsa sendiri pun diorang pencak silat. Memang perangai orang hilang akal. Memalukan. Dah tua tapi perangai macam budak belum baligh.

Baca komen Kerabubersuara .... KLIK SINI

4 comments:

mountdweller said...

Manusia bila hilang pertimbangan akan mengalahkan budak-budak! eeee.... buruk!

armouris said...

agaknya nak tiru parlimen taiwan, walaupun bergaduh, negara maju hehe....

-----------------------
Derma Rumah Anak Yatim Budi Mulia, Perak
Awasi Tanda-tanda Strok
Dangers of Plastic in Food

Anonymous said...

Semuanya kerana kuasa, lepas kuasa dapat lah duit. takut hilang kuasa, sanggup gaduh.

Yang penyokong tu, semua dah dapat upah. Tolong boss, dapat projek.

Nak monopoli kuasa untuk monopoli projek. Hancur la UMNO.

kapaksiam said...

di Taiwan bergaduh sebab nak tegakkan kebenaran. UMNO gaduh nak tegakkan benang basah.

Posting terkini

Blog Archive