KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 7, 2008

Strategi Umno siasat dakwaan rasuah tidak boleh didedah - Rithauddeen

MStar | Strategi dalam menyiasat dakwaan rasuah, politik wang dan salah guna kuasa sepanjang persidangan perwakilan Umno serta pencalonan pemilihan parti Mac depan tidak boleh didedahkan bagi memastikan ia dapat dijalankan dengan berkesan.

Pengerusi Lembaga Disiplin Umno, Tan Sri Tengku Ahmad Rithauddeen Tengku Ismail berkata, mesyuarat dengan Badan Pencegah Rasuah (BPR) telah dijalankan dua kali sejak tiga hari lalu berhubung perkara itu.

"Dalam mesyuarat itu, kita bincangkan secara umum apakah langkah yang akan kita ambil (untuk menyiasat dakwaan) tapi kita tidak boleh nak beritahu apakah strategi kita," katanya ketika dihubungi mStar Online, hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataannya yang disiarkan sebuah akhbar tempatan hari ini berhubung mekanisme yang akan digunakan Lembaga Disiplin Umno dan BPR dalam menyiasat dakwaan rasuah, politik wang dan salah guna kuasa sepanjang persidangan perwakilan Umno serta pencalonan pemilihan parti Mac depan.... selanjutnya.
Aikkkkk ... Ptuiiiii !!!! Anak tekak rasa geli, kepala rasa pening. Macam ada yang tak betul. Takkan lelaki mengandung?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive