KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Dec 19, 2007

USUNG ISTERI ORANG



Harian Metro

KUALA LUMPUR: Sudahlah menjadikan isteri orang umpama isteri sendiri, seorang kasanova Pakistan turut mengugut suami wanita berkenaan kerana marah selepas dia dan kekasihnya hampir dicekup berkhalwat di sebuah kondominium di Bukit Jalil di sini, baru-baru ini. Lelaki Pakistan berusia awal 40-an itu tidak puas hati selepas suami wanita terbabit bersama anggota polis dan pegawai masjid cuba memberkasnya atas dakwaan berkhalwat dengan isteri orang di kondominiumnya.

berita penuh...

No2umnO - Pendatang, banyak buruk dari baiknya. Istilah merogol, menyamun, merompak, melarikan anak gadis serta melarikan isteri orang dah macam perkara biasa di Malaysia. Maklumlah orang Malaysia tidak berhidung mancung seperti Shah Rukh Khan dan kalau bangsa asing gagah dan perkasa. Macam bintang filem.

Menteri masih berdolak dalik. Mahu kurangkan atau tidak. Hindraf dan Bersih telah menutup semua isu ini. Tetapi yang menjadi mangsa terusan rakyat jelata. Menteri masih memikirkan kepentingan diri sendiri sebelum melarang kemasukan sepenuhnya terhadap pendatang asing.

Mungkin mahu tunggu Datin, Datin Seri atau anak mereka di larikan Bangla kot?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive