KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 20, 2008

CERITA GEMPAR: Video panas di Kepala Batas

Malaysia today

Kamal Amir - Kiriman sms sewaktu sessi pembacaan puisi anjuran Prima di Telapak Budaya, Tepian Tasek Taman Seri Gombak, Selangor petang tadi berbunyi, “bersedia mulai sekarang ada cerita lebih menggemparkan di Kepala Batas, pengedaran pita video melibatkan pemimpin bakal tercetus”.

Sejauh mana benarnya sosek-sosek tersebut sukar untuk dibuktikan. Namun, kalangan kaki “gebang” kedai kopi dan warung kaki lima semakin bersemangat menyatakan semacam adanya gerakan terancang menjelang pengumuman pilihan raya umum bakal beredarnya pita video tersebut bermula dari Kepala Batas, Pulau Pinang.

Kenapa Kepala Batas dipilih sebagai pelancaran pengedaran pita video sedemikian? Ada kalangan menyatakan bahawa ia merupakan sebahagian daripada agenda tingkat empat melaksanakan perang saraf politik untuk segera menyingkirkan beberapa orang pemimpin tertentu. Katanya ada “grand design” sedang dicetuskan bagi merobah landskap politik tanah air.

Untuk waktu terdekat, andainya pilihan raya umum dilangsungkan, Pulau Pinang bakal menjadi “padang maut” dominasi Barisan Nasional disebabkan rakyat negeri tersebut merasa cukup marah serta tidak dapat menerima tindakan pengkayaan kroni dan orang keliling Abdullah Ahmad Badawi. more...

No2umnO - Biasanya cerita cerita panas pilihanraya tidak sepanas ketika tempoh pilihanraya. Masa yang suntuk itu kita harus peka kerana ada banyak perkara pelik akan timbul. Cerita cerita saat akhir, lebih mengancam. Kita lihat siapa yang bakal kena?

2 comments:

Anonymous said...

kalau setakat cedok cerita orang je.. bosan siutt..

radenjowo said...

mengutip segala bentuk cerita dari blog dan internet mengenai politik tanah air, bagi sajian pelayar yang ingin mengetahui suasana politik semasa. Selamat membaca, sambil bergoyang kaki.

Posting terkini

Blog Archive