KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 26, 2008

Beberapa wanita dan seorang lelaki sambut Idris di Kemaman

Deris tidak mendapat sambutan di Kemaman
tranungkite.net

Sambung lagi cerita dengan Mat Nazri, sambil-sambi minum saya bertanyakan mengenai pertembungan hebat puak-puak dalam UMNO. Dia kata parah-parah, tak ada harapan, sambil tunduk dan mengunyak goreng pisang nangka panas.

Memang panas betul goreng pisang tu, 'terohong' tekak kerana menelannya. Mat Nazri beritahu saya, baru-baru ini Deris Jusoh pergi ke kemaman untuk menyelesaikan masalah di sana, tak ada sambutan langsung.

Ya ke?? saya cuba mengcungkil.

Dalam pen driver tu ada, kata Mat Nazri. Dia juga menyebut dia juga berikan gambar ini kepada Unit Komunikasi Kerajaan negeri Terengganu.

Rasanya Aida dah siar dalam laman rasmi kerajaan Terengganu katanya lagi. (Aida ini ialah Aida Abd Rahman penulis khas laman kerajaan Negeri Terengganu)

Walaupun dikerah, dengan arahan, tetapi sambutan tak ramai. Ramai kerusi daripada orang. Yang lelaki lagi tak ada, tambah Mat Nazri.

Saya sekadar mendengar sahaja.

Yang lelaki ada yang tebor (keluar dewan) belum habis Deris bercakap. Saya percaya tak percaya, tetapi bila buka pen driver memang betul, lihat gambar yang banyak kerusi daripada orang. Yang lelaki 'sekor aje' tu pun pondan.. he he



Inilah tenaga pengerak UMNO di Kemaman yang menyokong Ideris Jusoh Cap Ayam di Kemaman.. nak tergelak aku.

Saya akan sambung lagi..

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive