KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 3, 2008

BERMAKSIAT UNTUK MEMBANTU

CARA ISLAM HADHARI ISI DANA ORANG SAKIT DENGAN AMALAN MAKSIAT
pemudabukitkatil

Inilah Islam Hadhari. Matlamat menghalalkan cara. Apa juga program yang boleh mendatangkan hasil boleh dilakukan walaupun ianya jelas bertentangan dengan islam.

Malah Imam Hadhari sendiri menyaksikan konsert Sheila Majid bagi mengisi dana Yayasan Institut Jantung Negara (IJN) malam tadi.

Pada majlis sama di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur di sini itu, Perdana Menteri turut menerima sumbangan bagi mengisi dana Yayasan IJN sebanyak RM870,000 daripada lima penyumbang terbesar.

Penyumbang terbesar dana Yayasan IJN adalah Enfiniti Production sebanyak RM500,000, CIMB Group sebanyak RM120,000, Berjaya Group (RM100,000), KL Kepong Berhad (RM100,000) dan Sapura (RM50,000).

Turut hadir menyaksikan konsert tersebut ialah Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil dan Pengerusi Yayasan IJN, Toh Puan Dr. Aishah Ong.

Sementara itu, dalam buku cenderamata konsert Sheila Majid untuk bantuan Yayasan IJN, Perdana Menteri memberitahu, konsert itu merupakan satu projek besar anjuran yayasan tersebut dengan matlamat untuk mengutip derma bagi mengukuhkan dana yayasan.

''Kehadiran kita pada malam ini bukanlah semata-mata untuk berhibur tetapi yang lebih penting untuk menghulurkan tangan dan memberikan bantuan kepada mereka yang memerlukan,'' katanya.

HALAL HARAM TOLAK TEPI. ISI DANA UNTUK ORANG SAKIT DENGAN PROGRAM MAKSIAT. ALAHAI ISLAM HADHARI

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive