KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 9, 2008

ANUAR ZAINI, CONTOH MELAYU KOLOT



Anuar Zaini, Pengerusi BERNAMA terus menjadi BARUA BN. Memperkecilkan kemampuan parti BA untuk menjadi kerajaan. Pemikiran bangsa Melayu yang tidak boleh maju, penakut dan sentiasa mahu disuap. Tidak mampu berubah dan tidak yakin pada diri sendiri. Kalau bukan kerana BN, mungkin dia tak makan dapat makan.

BA tidak boleh jadi pembangkang? Lihatkan pada Kelantan? Bagaimana mereka menjadi kerajaan? Takkan tu pun tak boleh fikir kot? Rasanya masih tersemat di dalam hati bahawa kerajaan BN seharusnya menang dan segala pendapat yang diutarakan oleh beliau lebih kepada sikap menakut nakutkan rakyat sesebuah negeri berkerajaan baru. Alahai....zaini

7 comments:

nasa said...

pedulik apa dengan dia, orang tak boleh pakai dah tu. tengok body language dia dengan tan sri rashit SPR, nacam serupa je. Spesis sama la kot..

Anonymous said...

dia ni mmg ckp tak pakai otak..bese la tu..robot be end

Anonymous said...

anuar zaini ni mmg lahanat...bapak pembodek n barua Be eNd.. igt PAS, PKR, DAP yg menang kerusi2 di Perak, Selangor, Kedah, Penang tu bodoh2 belaka ke? tak skolah? ramai yg doktor, engineer bahkan lawyer laaa mangkuk anuar zaini!!!

Anonymous said...

mmg mangkuk pun.orang BE END mmg sumernye mangkuk.cakap main hentam jer,takde fakta,tak pakai otak.huhu...

Anonymous said...

Menurut analisa saya , BeEnd memang jauh ketinggalan dalam warfare PRU 12, ini adalah kerana dasar maklumat dan informasi di hujung jari iaitu Internet telah digunakan sepenuhnya oleh BA. Media arus perdana banyak memperlekehkan apa jua tindakan rakyat yang menyokong BA lalu menganggap mereka bukanlah satu ancaman yang besar. Ini adalah kerana menurut trend Pilihanraya yang lepas-lepas perkara ini adalah satu kes terpencil kerana akhirnya BeEnd akan menang besar akhirnya. Percaturan mereka kali ini jauh dari jangkaanyang tercapai oleh akal Pemimpin umno totok kerana mereka merasakan wang adalah segalanya.
Pada hari ini sejak sekian lamanya akhbar-akhbar arus perdana mula berani melaporkan yang benar kecuali tiada yang benar...sebagai contoh gambar si khir Toyo memegang kepala dan menyiarkan berita mengaibkan iaitu Tajol Rosli kunci pintu Kediamannya dan menangisi nasib malang yang baru menimpa BeEnd negeri Perak. Syabas diucapkan pada rakyat Malaysia seluruhnya dan teruskan perisikan daninteligensi anda.

Wan Jambul
Wakil Kepong

Anonymous said...

Anuar zaini sebenarnya Anjing pak lah. Badawi yang letak dia kat bernama untuk control berita.Mestilah dia pusing2 nak defend boss dia.

Mem Aluya said...

Alahai, Kakak tak leh handle tengok dia ni bercakap kat TV tuari. Membebel macam orang tak skolah. Ada ke kata Izzah menang sebab Izzah comel. Ek eleh. Pi la jilat bontot boss kau tu... (ooops, pardon my language.)

Posting terkini

Blog Archive