KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 24, 2008

"Kami nak Idris, natang" ... Kenapa polis tak cari? - Mahfuz

UMNO Biadap

Polis tidak cari?


Mahfuz menuntut pihak polis bertindak segera ke atas sesiapa sahaja yang terlibat dengan sepanduk itu yang turut ditayangkan dalam laporan berita sebuah stesen TV tempatan semalam.

"Tahun lalu, ketika polis menuduh pembangkang mengadakan perhimpunan haram di Batu Burok, sibuk sangat mereka mencari siapa membakar jalur gemilang untuk menutup perbuatan mereka menembak rakyat yang tidak bersenjata dengan peluru hidup.

"Kenapa tidak cari siapa yang buat dan pamer sepanduk-sepanduk yang dilihat menghina Sultan itu? Amboi, bukan main lembut dan mesra Ketua Polis Terengganu memberi nasihat," kata beliau.

Bernama melaporkan, Ketua Polis Terengganu Datuk Ayub Yaakob menasihati pihak-pihak yang terlibat dalam kemelut berhubung pelantikan Menteri Besar Terengganu agar tidak menghadiri atau terlibat dalam mana-mana perhimpunan haram.

Ayob terkenal berikutan tindakan polis menggunakan peluru hidup menembak rakyat yang dituduh menghadiri perhimpunan haram di Batu Buruk tahun lalu. - Harakahdaily

4 comments:

Anonymous said...

kalau polis tak cari,bermakna mereka merestui perkataan binatang tu,pecat ketua polis terengganu sbb bersama dgn pengkhianat negeri terengganu...jgn bagi masuk negeri terengganu lagi...ada org setuju?.aku rakyat johor

rasta_nails said...

aku rakyat malyasia....
polis mmg barua ameno...
ketua polis pon tukang angkat tilam ameno...
tuh pasal la die x berani nak buat ape2...
lepas nie polis jgn guna POLIS DIRAJA MALAYSIA...
baik pakai POLIS AMENO MALAYSIA...
yang buat banner tuh pulak hukumannye gantung sampai mati...
sebab tuh mengkhianat YANG DI PERTUAN AGONG!!!....

Anonymous said...

TEmbak jer PErdurhaka Yang mengata BINATANG terhadap AGUNg MALAYSIA dan SULTAn TEREngganu darul Iman..kalau Polis tak ambik action tembak jer dengan POlis2 tue sekalik dasar Pilih Bulu!..tak tau polis nie sepatutnya taat setia kepada RAja dan NEgara!..tapi dengan KEjumudan TAhap Binatang Boleh Setia Dan TUnduk tahap cium KAki Presiden UMNO dan NEGARA UMNO...


kutukan ikhlas,
Baris21
anti UMNO tahap Binatang!

Anonymous said...

sebenornye mereka lah yang BINATANG- BINATANG yang akan sembahyang jumaat di masjid kristal yang doloh ngn deris buat. 2 ekor tu kan mawas, kepala PENDERHAKA.

Posting terkini

Blog Archive