KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 24, 2008

UMNO MEMILIH UNTUK MENDERHAKA !!!


Mangkuk Iblis sedang di bual bicara

Radenjowo
Merujuk pada berita hari ini,

Ketika di wawancara, Idris Jusoh menyatakan bahawa 22 Adun menyokong beliau dan beliau percaya bahawa rakyat bersamanya. DI dalam berita lain, Ketua UMNO kecuali Besut menyokong Perlantikan Ahmad Said lantas menjelaskan bahawa tidak semua rakyat yang sokong Iblis Jusoh seperti mana yang dikatakan. Sekarang siapa yang benar dan siapa yang salah? Siapa yang gila kuasa dan siapa yang cuba untuk melontar batu sembunyi tangan?

Baik Iblis Jusoh atau pun Ahmad Said, kedua duanya adalah dari UMNO dan selagi mereka dari UMNO selagi itu lah maka tiada yang tidak gila kuasa selain dari mereka. Baginda Sultan telah mengambil kira segala segi. Tidak dilantik dari kalangan UMNO maka sudah jauh dari perundangan malah UMNO yang menang di dalam pilihanraya yang lepas. Maka untuk menjaga semua pihak, MB terpaksa di lantik dari kalangan UMNO juga.

Namun sesudah perlantikan dibuat oleh Sultan Terengganu, maka kita terpaksa akur kerana kita rakyat yang mempunyai sistem Sultan dan Raja yang berdaulat. Berlainan pula pada UMNO yang memilih untuk MENDERHAKA.

1 comments:

Anonymous said...

MAKA KAMI, rakyat Malaysia, berikrar akan menumpukan seluruh tenaga dan usaha kami untuk mencapai cita-cita tersebut berdasarkan atas prinsip-prinsip yang berikut :

* KEPERCAYAAN KEPADA TUHAN
* KESETIAAN KEPADA RAJA DAN NEGARA
* KELUHURAN PERLEMBAGAAN
* KEDAULATAN UNDANG-UNDANG
* KESOPANAN DAN KESUSILAAN

Tak de le lak
Kesetian kepada perlembagaan UMNO

Posting terkini

Blog Archive