KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 17, 2008

Panas Cuepacs reda esok?

MStar - SELEPAS dua minggu memberi kata dua, Kongres Kesatuan Pekerja-pekerja Di Dalam Perkhidmatan Awam (Cuepacs) dijadual akan mengadakan pertemuan dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi, esok.

Cuepacs telah mengadakan pertemuan dengan Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Mohd. Sidek Hassan pada Isnin lalu.

Hari ini rombongan Cuepacs juga telah menemui Menteri Sumber Manusia, Datuk Dr. S. Subramaniam bagi membincangkan pendirian dan tuntutan-tuntutan yang telah dikemukakan.

Pada 2 April lalu Presiden Cuepacs, Omar Osman mengumumkan pendirian pihaknya untuk memulaukan sambutan Hari Pekerja dan Perhimpunan Hari Pekerja Sektor Awam bulan depan jika kerajaan gagal memberi kata putus berhubung lima tuntutan kongres tersebut.

Pendirian Cuepacs sehingga petang ini ialah akan memulaukan Hari Pekerja anjuran Kementerian Sumber Manusia di Stadium Bukit Jalil, Kuala Lumpur pada 3 Mei ini dan Hari Pekerja Sektor Awam di Putrajaya pada 29 Mei. more...

dan rujuk kepada berita ini
Kerajaan Pakatan rakyat rancang sambutan Hari Pekerja besar-besaran pada 3 Mei

No2umnO - Wak dapat info mengatakan bahawa ada pihak ke3 yang desak CUEPACS mengugut Pak Lah untuk boikot perhimpunan. Tak tau betul atau tidak tetapi nama Najib dikaitkan dengan usaha tersebut. Yang menimbulkan pertayaan, di dalam Cuepacs cuba untuk boikit, PR pula usaha untuk mengadakan secara besar besaran. Mungkin ada yang tahu apa muslihat semua ini?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive