KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 23, 2008

Sensasi Baru Media Malaysia

dipetik: http://riwayathayat.blogspot.com/
Saya jangkakan dalam tempoh waktu terdekat ini akan ada sensasi baru dalam laporan media di negara ini, terutamanya media alternatif melalui laman web dan blog. Sensasi ini lebih ribut dan lebih cool dari riuh menghantar seorang model sambilan ke angkasa lepas. Beberapa minggu lalu, Hanif Basree Abdul Rahman, jurutera yang dituduh membunuh Noritta Samsudin dilaporkan dibebaskan sepenuhnya dari pertuduhan tersebut. more...
No2umnO - Wak ingat lagi satu kes di USA berlaku pada tahun 1998 dulu. Lama dah....hampir hampir lupa. Tapi kes lebih kurang sama je....Antara kakitangan dan majikan. Sedang orang ramai sibuk dengan penantian kes yang seperti ini, Mamat yang kaya akan temui mangsa dan berikan duit.....Setakat raba bontot berlapik, apa lah kecoh sangat. Mana nak? Maruah atau duit.

Ketika itu juga, mangsa akan tarik balik report dan kes pun selesai. Nama orang kaya tu selamat sampai lah ke hari ni. Wak susah sikit nak caya sekarang nihhh.... Baik pada tertuduh dan mangsa. Ada wang semua boleh jadi. So jangan harap sangat perkara seperti ini di dedahkan. Wang boleh sumbat botol dan tempayan beb... Tak caye ? Kita nantikan penghujung cerita.

2 comments:

mangchikla said...

Kes RTC lagi cantik. Utk "create resonable doubt", maka pihak pendakwa mengemukakan 11 orang teruna yang kononnya telah "bermukah" dengan budak perempuan sunti yang berzina ngan RTC. Kes sebesar ini boleh di "alih", inikan pulak kes "raba". Yang musykil, kenapa ianya diketengahkan sekarang?

Anonymous said...

betol wak betol wak.....
den stuju sangat.....
slalu mmg cam tuu......

wang macam aiskrim "POPPERlah"....
sekali sumbat trus senyap...

haha....

Posting terkini

Blog Archive