KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 23, 2008

BANTUAN KERUSI RODA

harakahdaily - Semalam kempen mereka berjaya membantu dua lagi keluarga yang menimpa musibah iaitu bantuan kewangan kepada anak bendahari PAS Jelutong, Mohd Saiful Mohd Noor yang cedera ketika jatuh di padang sekolah.

ImageManakala keluarga kedua ialah bantuan kerusi roda kepada Puan Jaleha Bee Pak Wan Teh yang terlantar akibat penyakit buah pinggang, jantung dan separa lumpuh.

Amir ketika mengucapkan ribuan terima kasih kepada rombongan PAS terharu dengan bantuan seumpama itu kerana selama bergiat aktif dalam Umno tiada sebarang bantuan diperolehi.

"Sekarang ini baru saya tahu yang mana intan dan yang mana kaca. Saya bertugas siang malam untuk Barisan Nasional (BN) tapi bila pohon bantuan bagi kemudahan ibunya tidak pernah dilayan, " katanya sebak.

Menurutnya, biarlah pengorbananya dalam pilihanraya ke 12 lalu menjadi perjuangan terakhirnya bersama parti itu dan bertekad akan beralih angin setelah kecewa dengan tindakan rakan seperjuangan yang tidak prihatin melihat penderitaanya sekeluarga.

Menurut Rasidi, mereka menerima sesiapa sahaja untuk bersama parti berteraskan Islam asalkan mereka Islam dan dapat menerima isipati atau pahit maung dalam perjuangan. more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive