KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 25, 2008

Siapa yang gayat sebenarnya?

Naib Presiden UMNO Tan Sri Muhyiddin Mohd. Yasin malam ini mengaku bahawa “Kuasa Pimpinan Melayu kini sudah terhakis” dan “Orang Melayu kini berada di tepi tebing tinggi dan merasa gayat”.

Beliau mengatakan demikian semasa memberi ucaptama dalam Forum Permuafakatan Melayu anjuran Persatuan Anak Melayu Johor (Selangor/Wilayah Persekutuan), di Wisma Sejarah, Jalan Tun Razak Khamis 24hb April 2008.

Sebagai seorang pemimpin peringkat no. 3 dalam UMNO, beliau secara jujur mengatakan keperluan ujud usaha besar dan radikal, hari ini, untuk membela nasib Bangsa Melayu dan mengatasi masalah Kepimpinan UMNO. Gesaan juga dibuat agar orang Melayu bersatu semula dibawah UMNO. - umno-pjs.blogspot
No2umnO - Setahu dan sesedar bangsa melayu....kita biasa je selagi Raja dan Sultan masih ada. Yang gayat sebenarnya adalah UMNO dan Pemimpinnya. So, tak payah nak citer tentang kegayatan melayu selepas kekalahan parti Melayu kuno UMNO. Teruskan tanggung jawab masing masing. Yang dah jadi menteri tu, buktikan Menteri melayu hebat dan bertanggung jawab. Takkan Melayu masih nak terus hormat menteri melayu yang melencung amanahnya. Melayu sepatutnya gayat apabila ramai menteri menteri Melayu yang mula menepuk nepuk bontot.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive