KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 5, 2008

TEKS PENUH UCAPAN TENGKU RAZALEIGH

Kudakepang
Di bawah ini adalah teks ucapan penuh Tengku Razaleigh Hamzah. Ketua UMNO Bahagian Gua Musang, Kelantan, semasa merasmikan Persidangan Perwakilan Khas UMNO Bahagian Gua Musang, di Balai Rakyat, Bukit Cekati, Gua Musang, jam 10.00 pagi, Jumaat, 4 April 2008, bersamaan 27hb Rabiulawal 1429.

Teks ini dikirimkan kepada blog ini oleh seorang yang menggelarkan dirinya sebagai Pemerhati. Saya ucapkan jutaan terima kasih kepadanya. Setelah double check kesahihan teks ini dengan beberapa sahabat di Kelantan (hanya amalan biasa oleh seseorang wartawan), maka saya siarkan teks ini untuk diambil iktibar, pedoman dan tindakan oleh warga UMNO prihatin di seluruh tanah air. more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive