KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 17, 2008

CACA MARBA KERAJAAN DAN PIHAK AKHBAR

pisautoreh - Tindakan Jabatan Perdana Menteri (JPM) yang membuat laporan polis berkaitan penyiaran berita keputusan Suruhanjaya diRaja yang menyiasat Klip Video Lingam, mendahului kenyataan yang dikeluarkan Kabinet membuktikan Kerajaan BN begitu terdesak untuk menutup segala kepincangan yang berlaku di antara mereka.

Ini juga menunjukkan bahawa dalam BN sendiri wujudnya golongan yang tidak sebulu dengan semua dasar yang dibuat, lantas mereka berlumba-lumba memmbocorkan segala maklumat yang ada kepada orang luar. Janganlah teperanjat apabila isu laporan ini nanti akan menjadi lebih sensari daripada isu 6 jahanam yang akan dihadapkan ke mahkamah kelak.Apa pun tindakan JPM itu, rakyat pasti akan menyaksikan satu lagi drama kebobrokkan BN yang amat jelek dalam sejarah kemerdekaan negara. Kita juga tidak tahu bagaimana nasib siasatan itu sekiranya tidak disusuli dengan siasatan diraja.

Ketakutan pemimpin BN dalam apa jua desakan untuk diadakan siasatan diRaja sebenarnya ada kebenaran. Mereka amat takut dengan ketelusan siasatan yang dibuat melangkaui kejelikkan siasatan yang dibuat oleh pasukan Polis DiRaja Malaysia dan Badan Pencegah Rasuah.>> selanjutnya

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive