KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 17, 2008

YB MOTOR MOHON CUTI

http://thecourtroom.stomp.com.sg/thecourtroom/images/MMM/day69.jpgzul4kulim - [...] Saya pohon maaf kerana terpaksa mohon cuti daripada tuan\puan hingga awal Jun kerana perlu buat persiapan bagi kes petisyen pilihanraya yang telah difailkan oleh Dato Aziz Fadir dari UMNO\BN
yang akan dibicarakan pada 27,28 & 29 Mei dan dijangka bersambung sehingga selesai.

Kes akan dibicarakan di hadapan YA Dato Balia Yusof bin Wahi, Hakim dari P.Pinang tapi bersidang di Mahkamah Tinggi Alor Star. Aziz mendakwa saya tidak layak bertanding atas alasan tidak memfailkan Penyata Belanja Pilihanraya 2008 menurut Seksyen 23 Akta Kesalahan Pilihanraya.

Insya-Allah saya akan buktikan melalui dokumen dan saksi bahawa saya telah memfailkan Penyata tersebut.

Jadi seminggu dua ni saya akan sibuk
dengan petition ini termasuk berbincang dengan peguam dan lain-lain.... selanjutnya.
No2umno - Satu tabik untuk YB motor .... Nampak macam biasa, tapi luar biasa. YB minta permohonan cuti dari rakyat. Nah !!! Satu pembaharuan yang orang lain tak buat. Kalau YB biasanya tahu tahu nak gi oversea. Senyap nyap sudah hilang. Tapi yang ini lain.... Satu renungan kita bersama.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive