KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 2, 2008

Idris Kena Jawab ....

The image “http://buletinonline.net/images/berita3/audit2006.gif” cannot be displayed, because it contains errors.Beberapa Persoalan Idris Kena Jawab dari Laporan Ketua Audit Negara 2006

Buletinonline - Akaun Amanah Dana Khas ditubuhkan pada 1 Jun 2006 manakala 3 akaun amanah lagi diwujudkan pada 1 September 2005. Akaun amanah ini ditubuhkan di bawah Seksyen 9 Akta Acara Kewangan 1957. Akaun Amanah Dana Khas bertujuan untuk mengakaunkan wang yang diterima bagi melaksanakan program yang dibiayai di bawah Dana Khas sumbangan Kerajaan Persekutuan.

Akaun Amanah Program Penganjuran Monsoon Cup bertujuan untuk membiayai program penganjuran sukan kapal layar yang dikenali sebagai Monsoon Cup Negeri Terengganu yang diadakan setiap akhir tahun.

Akaun Amanah Projek Pembangunan Pulau Duyung pula adalah untuk mengakaunkan perbelanjaan bagiprojek pembangunan Pulau Duyung Negeri Terengganu.

Manakala Akaun Amanah Projek Pembangunan Pulau Wan Man Negeri Terengganu pula ditubuhkan bertujuan untuk projek pembangunan Pulau Wan Man. more...

No2umnO - Dah tak jadi MB pun orang dok kejar lagi...Tu yang UMNO takut kalah tu.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive