KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 4, 2008

Istana bertindak adil, bijaksana - Adun Pangkor

Bernama - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kawasan Pangkor, Datuk Dr. Zambry Abdul Kadir berkata, baginda tidak akan membuat keputusan dengan sewenang-wenangnya mengenai perkara yang akan dititahkan.

''Saya menjunjung kasih atas titah Sultan Perak yang bertindak dengan adil lagi bijaksana bagi merungkai kemelut keangkuhan kuasa Menteri Besar Perak. Sewajarnya Menteri Besar sedar dengan prinsip keadilan yang kononnya beliau perjuangkan.

''Oleh itu, saya harap tidak ada mana-mana pihak yang cuba memanipulasi titah Tuanku melalui sebarang bentuk siaran yang boleh mencemar ketinggian martabat Sultan Perak," katanya kepada Mingguan Malaysia di sini hari ini.

Beliau diminta mengulas titah Sultan Perak, Sultan Azlan Shah dalam laporan akhbar hari ini yang menitahkan pertukaran serta-merta yang diarahkan oleh Menteri Besar Perak terhadap Pengarah JAIP ditarik balik. more...

1 comments:

Putra IJ80 said...

Ketika ini lah Sultan juga ingin menunjukan kuasanya.

Berlainan ketika Mahadet mengurangkan imuniti Raja Raja Melayu,mereka diam seribu bahasa,sahingga yang berpangatahuan Undang Undang,pun tak berani keluar suara.

Kepada UMNO (Mamak Pangkor)peristiwa ini bukan kali pertama,semasa Mufti Selangor,di hina dilucutkan jawatannya,angkara siapa?.

Cuba bandingkan siapa yg lebih zalim tindakannya?.

Posting terkini

Blog Archive