KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 22, 2008

kerajaan katak (II)

penarikbeca - [...] Yang empunya cerita seterusnya menceritakan, Asri tidak mahu mereka menyertai PAS kerana marah. Kalau mahu menganggotai PAS, hendaklah dengan kesedaran.

Saya teringat cerita itu apabila membaca posting bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad yang bertajuk "Lompat".

Petang tadi, saya diberitahu oleh seseorang, ramai dari mereka yang mengikrarkan taat setia kepada Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi Selasa lalu (lihat Utusan Malaysia 21/5/08 "Ikrar setia pada PM - Ahli-ahli Parlimen UMNO mahu Abdullah terus terajui parti, negara" dan Malaysiakini 21/5/08 "Umno accepts Mahathir's resignation") sebenarnya berada dalam senarai mereka yang akan melompat. Senarai itu khabarnya berada di tangan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Saya tidak tahu sejauh mana kebenarannya. Tetapi, sumber saya bukan kaki kelentong.

Saya tidak tahu mengapa mereka hendak melompat. Saya juga tidak berhajat untuk mengajak mereka merenung cerita yang dikatakan berlaku di rumah Asri ketika Harun akan ditangkap itu. Cerita itu tidak relevan kerana mereka bukan hendak melompat masuk PAS. Tidak relevan untuk ditanya adakah kerana kesedaran atau apa.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive