KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 28, 2008

Skuad skodeng MCA

matsamankati - [...] Skuad skodeng ni, bukan dalam MCA saja yang ada. Dalam MIC pun ada. Ingat lagi kes D.P.Vijandran? Orang tua-tua macam aku tentu ingat. Dalam Umno pun ada. Tinggal lagi maklumat yang diperolehi selalunya dipegang oleh Ketua parti. Dengan maklumat ini, senang bagi ketua parti nak buang sapa-sapa yang dia tak suka.

Tahun 92, aku joined skuad skodeng Gerakan. Tapi cuma sempat satu assignment saja, lepas tu aku dikeluarkan kerana gagal. Sebabnya, kehadiran aku menimbulkan suspicious kepada orang lain. Maklumlah, satu orang Melayu ditengah-tengah orang Cina.

Tugas skuad aku masa tu ialah mengintip seorang pemimpin DAP. Dia ni merupakan seorang yang sangat disegani diPenang. tapi ramai yang tak tau, dia ni kaki Mak Nyah.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive