KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 15, 2008

BONGKAR ! Sekumpulan MP Berunding di Hong Kong Untuk Lompat Parti

msomelayu - [...] Ahli veteran Umno Selangor, Mazlan Harun (foto) menegaskan ura-ura ahli Parlimen Pakatan Rakyat untuk mengadakan undi tidak percaya terhadap Abdullah Ahmad Badawi di Parlimen mungkin ada kena dengan perkembangan berhubung perkara itu.

"Baru-baru ini Anwar Ibrahim berkata pembangkang akan menganjurkan undi tidak percaya kepada Abdullah Ahmad Badawi di Parlimen. Kalau ini berlaku ia bakal merubah senario politik negara," katanya ketika berucap pada majlis perjumpaan Tengku Razaleigh Hamzah dengan akar umno Umno Gombak Selangor di sebuah kelab di Taman Melawati, Ulu Klang, Selangor pagi ini.

Menurt anak bekas Ketua Pemuda Umno Malaysia, Harun Idris itu, desas desus mengatakan Anwar sudah ada perbicangan dengan ahli-ahli Parlimen Sabah dan Sarawak bukan cerita yang tidak boleh menjadi kenyataan.

"Kita dengar perundingan dan pertemuan diadakan di Manila, sebaliknya apa yang kita dapat tahu perundingan juga diadakan di suatu tempat lain. Kita hendak percaya payah tak hendak percaya pun payah, tetapi kita taku tentang kehebatan dan kebolehan Anwar," jelasnya.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive