KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 16, 2008

Laporan Polis terhadap Mat Saman Kati

matsamankati - Semalam, ada member aku pergi ke Markas Pas Talang, Kuala. Sampai situ, ada member Pas bagi tau kat dia, Hj.Mokhtar, Timbalan YDP Pas Kuala marah pasai aku tulis tentang dia. Dan dia juga nak buat laporan polis tentang artikel yang aku tulis tu.Tak tau la dah buat ke belum.

Nampaknya, orang Pas dah ambil alih tempat Ezam, tukang buat laporan polis. Mungkin lepas ni, aku pulak nak buat laporan polis jugak. Hari tu, Norazli Musa buat ceramah kat Arena Square, orang Umno buat laporan polis. Bila Imam Umno baca khutbah diMasjid Sauk, orang Pas pulak buat laporan polis diBalai Polis Kati.

Ini la politik kampung, bila kutuk orang lain, tak pa. Tapi bila orang kutuk balik, buat laporan polis.

Hari Sabtu lepas, AMK Padang Rengas buat forum diDewan Merdeka, Kuala Kangsar. Yang bercakap ialah Faris Musa, Timbalan Ketua AMK, Anuar Zakaria, Ketua Pemuda AMK Perak, dan Hj. Ismail Yusop, Ketua PKR Perak.Dalam dewan aku tengok, ramai jugak orang Pas.

Bila Faris bercakap, dia tibai semua. Pak Lah, menteri, pemimpin Umno semua dia balun cukup-cukup. Orang Pas pun sama-sama tepuk tangan, seronok dengar kutukan Faris terhadap Pak Lah.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive