KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 16, 2008

Sayonara Hang Najib

zul4kulim - [...] Saya teringat betapa beriya-iyanya Mahathir mengumumkan Anwar sebagai pengganti dia semasa kelemasan dengan isu kewangan negara yang disoroskan. Malah sampai 30 Ogos 1998 di Pulau Pinang Mahathir masih umumkan Anwar pengganti dia. Hingga dia kata siapa yang memfitnah Anwar wajar ditembak saja. Tapi pada 2 Sept, dua hari lepas tu dia pecat & sembelih Anwar sampai lunyai.

Saya tengok bila Raja Petra dikenakan pertuduhan memfitnah Hang Najib..ini sebenarnya akan membongkar semula kes pembunuhan Altantuya. Sama macam mana Khalid Jefri dikenakan pertuduhan memfitnah Anwar..kes itu diguna untuk membongkar fitnah terhadap Anwar.

Saya bertambah yakin dengan konspirasi ini bile kes Raja Petra ditetapkan untuk bicara pada awal Oktober..semasa mesyuarat ameno bahagian sedang berjalan..dan sebulan sebelum perhimpunan Agong ameno. Apabila Mahathir dikenakan tindakan akan disiasat kerana kes CD Lingam...saya tengok ni sebagai cara nak halang Mahathir defend Hang Najib sebab dia akan sibuk nak mempertahankan diri sendiri. Apabila mereka create suasana hingga Mahathir keluar ameno..ni sebenarnya proses nak isolate Hang Najib supaya senang disembelih.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive