KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 5, 2008

PM buat negara 'huru-hara'

Imageharakahdaily - [...] Selepas pemgumuman tersebut, wartawan Harakahdaily yang membuaut tinjauan sekitar Kuala Lumpur mendapati semua stesen-stesen minyak di ibu kota menjadi sesak dan hampir tidak terkawal.

Misalnya, stesen minyak Caltex di Jalan Pahang Barat telah menyebabkan kesesakan di Bulatan Pahang dan stesen minyak Petronas di Jalan Tun Razak telah menyebabkan kenderaan hiruk pikuk di sepanjang jalan berkenaan.

Seorang petugas di stesen Caltex di Jalan Pahang yang hanya tidak mahu dikenali berkata, keadaan agak sukar sebab pengguna seolah-olah 'histeria'.

"Seawal jam 5 petang kenderaan mula berpusu. Ramai yang serbu sehingga ada beberapa pelanggaran kecil dan situasi di hadapan Hospital Tawakal sesak teruk,"jelasnya.

Sementara itu, seorang penunggang motosikal yang ditemui malam tadi, Birang Abdullah, 58, berkata ada pengusaha stesen yang menutup pam minyak mereka.

"Ini dah stesen keempat saya masuk. Sebelum ini beberapa stesen mereka tutup dan hanya dibuka satu atau dua pam sahaja. ... selanjutnya.

1 comments:

Mat Komando said...

mmg lahabau dan labahau diorang nii...
tak pikir org lainn....
cara mudah nak cari duitttt....
bisneesss ngan rakyat sendrii.....
ble suroh bisness ngan org luarr....mampus tak retii.....
hantar kereta tarik balikk.....

pemimpin yg tak reti crik duit....
tau mintak duit rakyatt....
dengan org luarrr.....bagi freeee.....
mcm batu putehh.....bg free jeee..

bodoh n badigoll..!!!!!

Posting terkini

Blog Archive