KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 1, 2008

Anwar keluar dari kedutaan Turki

malaysiakini - [...] Anwar berjalan keluar dari rumah Barlas Ozener, yang terletak tidak jauh dari bangunan kedutaan, dan memasuki kereta hitam kira-kira jam 6.45 petang ini.

anwar saiful bukhari sodomy allegations turkish embassy release  300608 06Bekas timbalan perdana menteri itu kemudian bercakap ringkas kepada kumpulan kira-kira 50 wartawan di luar pagar rumah rasmi tersebut (foto).

Beliau berkata jaminan keselamatan yang diberikan kepadanya oleh timbalan perdana menteri Datuk Seri Najib Razak, menteri menteri dalam negeri Datuk Seri Syed Hamid Albar dan menteri luar Datuk Seri Dr Rais Yatim mendorong beliau meninggalkan rumah duta berkenaan.

"Sekarang saya ambil keputusan keluar (dari kedutaan) kerana saya diberikan jaminan. Saya akan (lihat) apa yang akan berlaku," katanya.

Anwar menambah, dakwaan liwat terhadapnya susulan rancangannya untuk mengumumkan akan bertanding pilihanraya kecil, minggu ini.

"Kita hampir menang. Minggu ini saya sepatutnya mengumumkan keputusan saya untuk bertanding dalam pilihanraya kecil," katanya dari celah bumbung kereta.... selanjutnya.

berita sebelum
Isu Anwar: Abim kongsi kebimbangan
Pakatan: Teruskan Protes 6 Julai
Najib nafi terbabit dalam isu Anwar
Tokoh PKR saman Saiful
Anwar diberi amaran tentang Saiful

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive