KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 22, 2008

Apa kono eh Jang?

dihantar oleh http://azzlie.blogspot.com/
azzlie | ....Mungkin orang yang hardcore macam saya ini, tak ingin mempersoalkan tindakan-tindakan pemimpin-pemimpin PAS. Tapi malangnya, dekat negara Malaysia ini bukannya semua orang macam saya. Bukan semua orang berfikiran terbuka macam saya. Macam-macam jenis orang dan 'peel' kita boleh jumpa. Daripada yang terlebih pandai sampai lah yang terkurang pandai.

Jadi walaupun muzakarah ini baik, dalam masa yang sama jangan juga dilupakan memberikan maklumat yang betul. Jangan sampai ahli Pas bergaduh sesama ahli Pas. Pakatan Rakyat bergaduh sesama Pakatan Rakyat. Ahli Pas gaduh dengan PKR dan DAP. Tindakan yang perlu dibuat mestilah sama seperti menarik rambut dari tepung. Rambut tak putus, tepung tak berselirat.

Dalam hal ini, maklumat yang betul amat perlu. Jangan lupa, dalam perkara muzakarah ini banyak pihak akan ambil kesempatan. Ini isu yang ibarat bola tanggung. Kalau dipergunakan sebetulnya boleh memecahkan banyak orang dan masyarakat. Dalam masa ini, tok guru Haji Hadi perlu memainkan peranannya semaksimum mungkin. Orang Pas akan dengar cakap tok guru Nik Aziz dan Haji Hadi sahaja. Pemimpin-pemimpin lain mereka hormat dalam masa yang sama mereka boleh betah. Pasalnya hanya dua orang itu sahaja pemimpin tertinggi parti Pas.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive