KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 22, 2008

Saiful tak kenal menteri?

Gambar Mohd Saiful Bukhari Azlan; anwar ibrahim, Malaysia, politik

[imej: Saiful dan burung tiong]

tak kenal menteri? Dan kata UNCLE PET [lagi],

Gambar Mohd Saiful dengan beberapa menteri diperoleh semasa beliau menjadi pemimpin pelajar dan Mohd Saiful tidak mengenali mereka secara peribadi.

"Saya rasa kalau manamana ketua pelajar pun pasti akan mengambil gambar dengan menteri sebagai kenangan. Memang dia tidak kenal mana mana (menteri)," katanya.

Bersetuju dengan pendapat Uncle Pet, Zamri berkata: "Anda boleh mengambil gambar dengan sesiapa sahaja anda suka. Gambar tidak menceritakan apa-apa. Ia hanya gambar. Dan dalam masa itu (Mohd) Saiful merupakan bekas pemimpin, ketua pelajar semasa di universiti." - MStar
dan Najib dulu pernah berkata,
Saiful datang ke rumahnya beberapa hari sebelum melapor ke polisi, Sabtu pekan lalu. “Tidak ada konspirasi. Anak itu datang ke rumah saya untuk mengeluh bahwa dia disodomi Anwar. Awalnya saya skeptis. Dia perlu bantuan karena sangat trauma,” kata Najib kepada wartawan. “Terserah padanya dan polisi untuk memutuskan bagaimana selanjutnya.” - Sinar harapan
dan SINI juga

Tak kenal atau kenal, itu bukan isunya. Yang penting, "lu bayar, gua kasi bikin semua" kata seorang pelacur. Pelanggan berkata, "Ahhh... gua tak kenal lu, macamana mau bikin." Jawab pelacur lagi .... "Kalau lu mau kenal gua, baik lu main sama lu punya adik"... Cit !!! Cilaka punya olang.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive