KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 22, 2008

Fitnah Mat Saman Kati

matsamankati | ....Tak cukup dengan itu, aku pi jolok sarang tebuan lagi dengan cerita Pemimpin Pas pi jumpa Najib kat London. Kena lagi....

Tup-tup, YB Khalid Samad pecah tembelang.

"Umno mencadangkan kepada PAS untuk membentuk kerajaan negeri Selangor kerana Abdul Khalid (waktu itu) belum dilantik menjadi menteri besar.

"Tetapi PAS ketika itu telah mengeluarkan surat sokongan kepada Abdul Khalid sebagai menteri besar Selangor,"katanya.

Khalid berkata beliau tidak ingat tarikh tepat pertemuan tersebut tetapi menyatakan hanya beberapa hari selepas pilihanraya."Kalau tidak silap saya, pada 10 atau 11 Mac dan tempatnya di Kuala Lumpur," katanya sambil menambah perbincangan tersebut telah diatur oleh pihak ketiga.

So, Khalid, Mustafa dan Nasharudin pi jumpa Pak Lah pada 10 atau 11 March! Pasai apa Hasan Ali tak ikut sama?

Bagaimanapun, tambah Khalid, penyertaan Abdul Hadi tidak direstui pucuk pimpinan PAS kerana beliau seorang pemimpin tertinggi parti, manakala Dr Hassan diketepikan kerana telah mengadakan pertemuan awal dengan Dr Mohamad Khir.

Bila masa Hasan Ali pi jumpa Dr. Khir Toyo? 8 March hari mengundi. 9 March hari minggu. Kalau Khalid dan gengnya pi jumpa Pak Lah pada 10 atau 11 March. Bermakna Hasan Ali jumpa Khir Toyo pada 9 March, sebaik saja keputusan pilihanraya diumumkan! Ketika PR sibuk berbincang untuk menubuhkan kerajaan, Hasan Ali berlari berjumpa Khir Toyo!... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive