KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 12, 2008

Biar Fitnah Disanggah Fakta

anwaribrahimblog

Ada kegusaran di kalangan teman-teman pengunjung tatkala wujud beberapa ‘pengunjung setia’ blog ini kelihatan berterusan menyebar fakta-fakta yang salah dan juga acapkali membangkitkan isu yang telah dijawab sekian lama.

Saya meneliti kalangan pengunjung-pengunjung tersebut yang cenderung menyebar fitnah berterusan dan mempersoalkan perkara yang tidak berbangkit. Pun begitu sekalung penghargaan buat teman-teman yang tampil menyatakan pendirian dan memberi hujah balas kepada persoalan mereka.

Saya akan siarkan teguran tersebut di dalam blog. Saya sememangnya memilih pendekatan terbuka, memperluas ruang berwacana.

Maka saya terus menyiarkan respon pengunjung yang menyerang saya. Kendati begitu fitnah dan pernyataan lucah harus disekat.

Terdapat pengunjung upahan Umno yang akan mempertahankan kezaliman. Namun tidak semua serangan muncul dari laskar bajingan. Mungkin saja ada yang jahil atau terkeliru dengan asakan propaganda Umno-BN.

Justeru itu kita harus berhikmah dan sabar menjelaskan isu. Biar mereka berterusan menabur fitnah, yang pasti di pihak kita perlu terus menabur fakta.

ANWAR IBRAHIM

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive