KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 9, 2008

Liwat ka Lewat?

marhaendaily | ... Secara perubatan, kes ini memang lucu kerana mangsa mengambil masa yang lama serta membiarkan lubang najisnya diratah peliwat berulangkali! Sepatutnya baghal itu membawa bukti fizikal yakni lubang anusnya yang cedera berserta limpahan air mani peliwat, barulah ia memberi titik nokhtah serta buah pukul mati ke atas suspek! Ini tidak. Sekadar nak tunjuk lubang bontot yang kununnya sakit ketika membuang najis, bukanlah suatu hujah perubatan diliwat!

Jika anda mencekup 10 orang di jalanan terutamanya orang Melayu, tujuh darinya mengalami masalah sakit lubang bontot ketika membuang air besar oleh masalah buasir. Ini adalah fakta kerana kurangnya orang Melayu memakan sayur-sayuran.

Jadi kalau setakat sakit bontot sebagai hujah utama kemudian nak dirawit ceritanya, susah la sikit. Pihak peguam bela mesti mencari bukti kesihatan di klinik peribadi serta universitinya dulu serta cerita dari kawan-kawannya. Jika melihat dari profil yang terkumpul tentu sahaja mudah mendapat saksi pembela.

Haha… alamat jadi macam burung kasawari la jawabnya. Adakah mangsa liwat begitu gembira dan berlagak selebriti. Tak tahukah ia akan beberapa pelakon skrip lama yang ditimpa bala Allah Taala?

Sekiranya, pihak pendakwa mengusung tilam macam dahulu juga, kita akan melihat reaksi rakyat yang jauh lebih besar menyanggah usaha keji mereka di anjung kuasa. Kajian selidik sudah pun mendedahkan betapa hanya 6% sahaja responden yang percaya dengan tuduhan terbaru ini.

Apabila Mufti Perlis serta beberapa individu mencadangkan upacara ‘mubahalah’ sebagai satu lagi penyelesaian mudah dalam isu terbaru yang dilempar kepada DS Anwar Ibrahim, kita amat bersetuju dan memberi sokongan penuh.

Mangsa liwat yang amat gembira itu mewakili satu generasi baru sistem pendidikan yang penuh dengan penipuan keputusan peperiksaannya. Inilah contoh individu yang memang bukan tergolong dalam kelompok pintar. Biasanya mereka tidak pun menyerlah dalam sistem peperiksaan berkala sekolah ataupun PPD. Mereka hasil syufaat sistem geraf yang dimainkan sehingga meletup keputusan peperiksaan mereka.

Kajian Institut Integriti Malaysia mendedahkan betapa sejumlah besar para remaja sanggup bergelomang dan mengamalkan rasuah demi mencapai cita-cita mereka. Apatah lagi jika ditawarkan dengan peluang dan jawatan!

Keadaan ini mungkin boleh menerangkan tentang si Saiful Bahri ini. Dengan profil personaliti dan jati dirinya yang tersiar dalam internet, memanglah ia seorang remaja yang umpama pepatah sudah katakan- bagai enau dalam belukar.

Pada tahap ini, kita merayu kepimpinan di atas supaya berhati-hati dan curiga akan tindak tanduk mereka terutama apabila melibatkan orang baru yang muncul ketika kita di ambang kuasa. Selidiki serta utamakan para reformis yang jujur hati budinya. Usah dipandang sangat pada perawakan serta kununnya status mahasiswa.... selanjutnya.

no2umno - Minta minta sekarang Sayfool dah tiada masalah SEMBELIT ... sukar membuang air besar. Masuk tandas tak sampai 3 saat ...urusan selesai.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive