KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 5, 2008

Siapa 5,000 tetamu esok hari?

ImageSoal harga minyak naik, adalah penyebab utama kenapa rakyat Marah. Satu lokasi berkumpul bersama untuk melaungkan rasa tidak puas hati adalah satu jalan untuk membuktikan bahwa rakyat tidak pernah setuju dengan kenaikan harga minyak yang diputuskan secara terdesak dan terburu buru. Esok kita turun, tapi awas .....dan baca artikel ini ......

kudakepang | ....Tiada siapa dapat menganggarkan jumlah sebenar yang akan hadir di perhimpunan berkenaan. Tetapi, sesuatu perhimpunan yang berlatarbelakangkan suasana politik mutakhir ini mungkin boleh bertukar jadi suatu perhimpunan yang membimbangkan semua pihak.

Lebih-lebih lagi bila kini terdapat sekumpulan hampir 5,000 orang “tetamu” yang diundang khas oleh sesetengah pihak untuk sama-sama “memeriahkan” perhimpunan berkenaan.

Para “tetamu” tersebut dijangka menghadiri perhimpunan di atas untuk “menyemarakkan” suasana supaya jadi lebih panas dan menggelegak.

Banyak pihak sudah mengetahui akan kehadiran “tetamu” ini. Jangan siapa cuba nafikan, jangan siapa cuba tutup kebenarannya.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive