KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 24, 2008

BOM DI LETUPAKAN DI KUBANG SEMANG PERMATANG PAUH

tukartiub |

...Bom ini telah diletupkan pada waktu dinihari dalam pukul 2.00 pagi lebih kurang.

Bom yang diletupkan oleh Unit Pemusnah Bom ini telah ditemui dalam kawasan berhampiran dengan Bilik Gerakan Puteri United Malays National Organisation Sungai Semambu.

Hampir 300 orang penduduk kampong telah melihat dan menyaksikan 'pesta robot mencari bom '. Robot telah digunakan untuk mencari bom dalam kawasan di sekitar Bilik Gerakan Puteri.Apabila bom ini diletupkan orang-orang kampung bertepuk tangan ketawa melihat 'pesta' yang tidak habis-habis di Permatang Pauh.

LATAR BELAKANG BOM

Kawasan di sekitar Bilik Gerakan Puteri United Malays National Organisation ini memang 'panas'. Orang-orang kampong kawasan ini tidak suka Bilik Gerakan Puteri didirikan. Kampong Sungai Semambu. Kampung ini dalam sejarah tidak pernah membenarkan United Malays National Organisation memasang bendera atau pun mendirikan Bilik Gerakan, waima di zaman Anwar dalam United Malays National Organisation.
... selanjutnya.

dan ini kenyataan dari PKR ... Bom di bilik gerakan Umno, KeADILan tidak ada kena mengena
dan ini pula kenyataan dari polis ... objek itu bukan BOM

4 comments:

Anonymous said...

bro, aku ada tgk kat tv3suku visual bom "diletupkan" tu. aku letak dalam quote perkataan diletupkan kerana bagi aku ia semacam tidak bertepatan dengan apa yang diriuhkan sangat. yang aku nampak meletupnya benda tu bukan seperti ledakan bom. kenapa aku kata begitu, barang2 yang ada ditepi bom yang diletup itu tidak terjejas langsung kedudukannya. mungkin mata aku juling, mungkin bom sebenar diletup atas tanah, yang aku lihat hanya gegaran.

TL

mangchikla said...

die meletup macam botol busu dah banyak gas. bunyi "Pot" mcm kentut ..muakaakakakakakak.. Kalau puteri Ameno atau Saiful ade SUWEEE bunyi "Awww"

Anonymous said...

betui ka itu bom?

jangan jangan bentu tu ialah...
ialah.....
s** **y tak?

maklum la.....
dijumpai di bikil perempuan....

WAKA ka ka ka ka ka ka ka

JinChrist said...

Perkara yg sangat memalukan..tapi UMNO sanggup buat..

Posting terkini

Blog Archive