KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 26, 2008

Politik wang bermula pada zaman Mahathir

peranaksama | ....Dia boleh menafikan tetapi dia tidak mustahil bersubahat dengan gejala kotor ini. Ketika dia kekal berkuasa selama 22 tahun, apakah dia merasakan dia menang dan kekal sebagai Presiden Umno kerana 'keikhlasan perwakilan' mahu memilihnya duduk di situ? Atau, dia mereka-reka sistem pemilihan dan pencalonan yang membolehkan dia terus kekal, walaupun kesan jangka panjang, Umno rosak akibat perbuatannya itu.
Dr. Mahathir boleh terus berucap di mana-mana. Menyampaikan syarahan demi syarahan dan ceramah demi ceramah kerana dia memang ada kebolehan bercakap. Malangnya, dia tidak menggunakan kejujuran hatinya sendiri untuk mengaku dialah yang menyebabkan Umno hari ini hampir-hampir musnah akibat perbuatannya sendiri.Inilah satu kerugian jika Pemuda Umno memikirkan mahu meneruskan legasi Dr. Mahathir dalam Umno. Legasinya akan terus menjadi 'dalang' untuk meneruskan kerosakan demi kerosakan dalam parti yang menjadi pembela bangsa Melayu ini.

Jika dia mengusung keranda 'berani berubah'… dia mahu membuat perubahan dan Umno terus hidup dan kuat kepada Umno yang mati akibat perbuatannya!... more.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive