KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 25, 2008

TENTERA 2 IC .... NAJIB TIPU

Assalamualaikum....

eweh, auta najib. yang dia menang tahun 1999 tu pasai apa.
kalau tak percaya saya cuba bagi contoh dan tuan-tuan boleh semak sendiri didalam web site spr daftar pemilih. mana pi undi pos yang sering dipertahankan oleh spr kata ia penting dan anggota tentera tak boleh nak pi mengundi macam orang luar/ awam. kem tentera tak boleh dipantau oleh paka calon ,hanya pegawai tentera yang boleh pi.

cuba bandingkan no tentera dan no awam ni, T715511, dan A0624038, serta T719756 dan A3170255, org yang sama tapi alamat berlainan, mungkin yang menangkan najib dulu pada 1999 adalah manusia jenis ini. Yng satu tahir lahir dipinda supaya orang yang memegang kad awam itu boleh mengundi untuk anggota tentera tersebut, saya secara kebetulan mencari nama tersebut dan terjumpa dua nama ini dan kebetulan ia sama dengan no kp lama mereka, jadi kalau beginilah cara najib nak kelentong rakyat, jenuh la kita buat daftar pemilih dan cula undi, depa tambah hantu untuk mai mengundi, buat saja ic palsu, dah boleh undi atas nama anggota tentera.

Soalan saya adakah anggota tentera boleh memegang dua kp secara serentak, satu kp awam dan satu kp tentera, dan sudah pasti mereka boleh mengundi dua kali, bukankah ini penipu namanya wahai najib anak tun razak. Janganla jadi pembelit macam yang kena boo dengan hindraf tu.
Ko orang tengok sendiri lee...

dan tak percaya pergi check kat SPR takut aku nipu...


0 comments:

Posting terkini

Blog Archive