KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 30, 2008

Rakyat semakin marah dengan isu Anwar

attakiri - [...] Penulis cukup bersetuju dengan pelbagai pandangan yang dikeluarkan oleh pelbagai pihak bahawa isu liwat merupakan isu lapuk. Anwar pernah dituduh pada tahun 1998 tetapi dibebaskan kerana tidak cukup bukti dan fakta. Alih-alih sekarang ditimbulkan kembali isu ini. Rasa-rasanya semua rakyat tidak percaya dan muak dengan sipenuduh.

Sebenarnya isu ini akan lebih membangkitkan amarah rakyat terhadap kezaliman UMNO/BN. Dahlah kemarahan rakyat belum dapat diredakan dengan kenaikan harga minyak, kemudian ditambah dengan tuduhan yang tidak masuk akal ini. Kalau hendak jatuhkan kredibiliti Anwar pun gunalah taktik dan strategi lain.

Menuduh seseorang tanpa bukti khususnya dalam hal yang berkaitan dengan maruah adalah sesuatu yang dikira DOSA BESAR. Bahkan Quran telah memberi amaran bahawa sesiapa yang menuduh tanpa bukti yang kukuh akan disebat sebanyak 80 kali dan kesaksian orang itu akan tertolak buat selama-lamanya.... selanjutnya.
no2umno - sajer nak tambah. Gua rasa memang ada usul untuk memalukan Anwar. Kita selalunya menyangka, tanpa bukti. Tapi cuba korang check lapuran polis yang dibuat.
"Oleh itu, tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas diri saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Seri Anwar Ibrahim - Ketua Umum PKR." - Rocky bru
Potongan ayat tu ...." jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai" .... bila dah bertaburan di internet agak agak dari mana punca ya? Report adalah milik pembuat lapuran dan balai polis. Siapa yang rajin bocorkan lapuran polis? Nak claim insuran ke?

Makin lama termenung, makin banyak persoalan.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive