KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 21, 2008

Uncle Pet ..... kah kah



Agendodaily | Suasana lobi sebuah hotel di Kuala Lumpur yang selama ini tenang menjadi ‘panas’ dengan kehadiran puluhan wartawan dalam dan luar negara apabila buat pertama kalinya secara terbuka pihak keluarga Saiful Bukhari Azlan yang mendakwa diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim melalui peguamnya mengadakan sidang media pada jam 4.30 petang Isnin.


Lebih panas apabila peguam Zamri Idrus secara terbuka menegaskan, secara peribadi setelah meneliti semua fakta, beliau yakin memang adanya kes yang melibatkan Anwar dalam isu liwat tersebut. “Saiful adalah anak guam saya, sebagai peguamnya saya memang yakin berdasarkan keterangan Saiful kepada saya,” katanya ketika ditanya adakah beliau yakin adanya kes terhadap dakwaan yang dibuat oleh Saiful terhadap Anwar.Katanya itu adalah pandangan peribadinya mengenai kes itu dan terserah kepada siasatan polis untuk menentukan kedudukan sebenar.Hadir sama pada sidang akhbar itu ialah bapa saudara Saiful (baju T merah) yang hanya mahu dikenali sebagai 'Uncle Pet' .Sidang media tersebut yang bertukar seolah-olah menjadi sesi ‘perbicaraan’ turut menyaksikan isu sama ada laporan polis itu benar-benar wujud atau tidak ekoran kenyataan Anwar yang mempertikaikan sehingga kini beliau tidak mendapat salinan laporan polis berkenaan. Zamri berkata, laporan polis memang telah dibuat dan beliau sendiri telah melihat salinan laporan polis tersebut... selanjutnya.

9 comments:

Anonymous said...

Selembut sutera gak...

Anonymous said...

Selembut sutera gak...

Anonymous said...

aku pon tompang tawa juga....hhahahahah uncle pet? auwww...you jgn le gelakkan die....hahahahaha.......spesis lut ke?

bidaralina said...

Si uncle baju merah ini nampak cool dan lebih lembut lagi. Awat hang tak ajak dia sama. Kesian kat dia. Tamak sungguh hang ni Epol ooi...

Lepaih ni hang dengan dia la pulak. Tapi hang jangan buat report. Kesian kat dia. Hang tengok mata kuyunya, macam baru lepaih kena aja.

Kalau lah hang tu tunang aku, esok aku dah ajak hang menikah. Bukan pasai apa takut bila hang ketagih, dua-dua kita melepaih. Sebab kedua-dua kita berlubang. Sapa nak anu sapa nanti? Takkan nak panggil DSAI lagi! Umok dah 60 ooi.. manalah larat.

Anonymous said...

entah2 si dubuq uncle pet ni pun kaki liwat... cuba bawak hospital check. yang uncle pat ni menyebok je kat sane sini, kenapa? nak cari glamour jugak ke atau nak kan share sikit dari 5 juta duit saiful.... dibandingkan muka uncle pat ni dari muka saiful.. muka uncle pet ni lagi trauma, muka kena liwat tiap2 malam. dahlah kena tiap tiap malam, tapi tak dapat 5 juta.. sure dengki ngan saiful.... hahaha

hello uncle pet.. kalau nak lagi kaya dari saiful, hang buat lah pulak report yg mengatakan tengku razaleigh liwat hang... sure paklah reward hang lagi banyak...

Anonymous said...

mati2 aku ingat betina mana dok menyibok pulak tu , ceh uncel pet rupe nya , awat uncle pet mana bapak sepol nak gak tgk gambaq dia ,

Anonymous said...

Uncle Pet tu tak sepatutnya tunjuk muka laa... dah la muka dan perangai macam pondan, buatkan orang rasa Saiful ni dah kena jolok pun sebelum konspirasi dengan DSAI. Apa yang anda fikirkan; pakcik Saiful pun dah macam tu, tak hairanlah lobang belakang Saiful dah dibuka!

Anonymous said...

kesilapan kumpulan 'penjaga' Saiful:

1. Mengambil seorang 'ahli keluarga' yang boleh dipersoalkan seksualitinya. Aku cuba tak homofobia, tetapi pada mula tonton rakaman malaysiakini, mati2 ingat 'wanita' di sebelah peguam tu, rupanya lelaki!

2. Kenpada Uncle Pet sahaja yang 'berani menunjuk wajah' dan menjadi wakil utama Saiful? Jika seseorang yg nampak lebih berkaliber (maaf, ini negara patriaki) akan lebih diterima, walaupun Uncle Pet menghulur kata2 "Allah" dan segala itu (baca: drama).

3. Kenapa wartawan tidak cuba mencari ibubapa Saiful terus, atau Saiful sendiri. Di mana mereka? Adakah mereka 'dilindungi'? Kawan2 terdekat?

Anonymous said...

Didalam video klip 'mencabar Petra' yang disiarkan di youtube baru-baru ini, si bapak saudara itu menjawab, apabila ditanya atas keadaan anak saudaranya, "He's very strong". Hai. Bagaimana remaja yang 'very strong' boleh dirogol/diliwat secara paksa oleh seorang yang berusia dan mengidap sakit pinggang?

Ini hanya pendapat saya.

Posting terkini

Blog Archive