KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 30, 2008

'Bertahlil' sambut Ramadhan bersama Avril Lavigne

umnomore | Rakyat malaysia berpeluang untuk menyambut Ramadhan tahun ini dengan persembahan 'tahlil' bersama Avril Lavigne. Pada hari Jumaat yang mulia dan 2 hari sebelum Ramadhan.

Kuasa kabinet telah mengatasi segala galanya. Membenarkan persembahan itu walaupun di dalam tempoh menyambut Ramadhan yang mulia.

Mufti dan JAKIM turut menjadi OKU kerana cacat tidak boleh bercakap untuk tempoh beberapa hari ini dan akhirnya ... malam tadi acara itu berlangsung.

Baru baru ini Kerajaan negeri johor dan wilayah telah bertindak tidak membenarkan INUL membuat persembahan di Johor dan Bukit Jalil. Kenapa Inul tidak boleh, tapi Avril Lavigne boleh? Mungkin Inul terpaksa menghasilkan gambar gambar bogel sebelum memohon untuk membuat pertunjukan di Malaysia.

Dah tak waras ... sekejap boleh, sekejap tak boleh. Kerajaan Malaysia Otaknya macam biskut, sekejap ada, sekejap tak der.

Klik SINI

8 comments:

dexidle said...

tula... lu orang ingat senang ke jadi pemimpin? semua hangpa kena tanggung....pasai ustazah avril nih.. korang sebagai pemimpin tanggung lah di akhirat nanti.. hangpa sbg pemimpin ISLAM kena bertanggungjawab dalam soal2 agama.. kalau nk halang orang dari pegi tgk ustazah avril tuh payah la.. tapi korang mesti take action utk mengingatkan yg muslim supaya tak pergi tengok benda2 lagha tu (ye la benda dah ter-LULUS)..so tanggungjawab tu at least dah terlepas la sikit...

mana amar makruf nahi munkar hangpa sebagai pemimpin dan imam kepada rakyat?

bdkKL said...

ustazah ke hajjah? muakakakaka

Master Yoda said...

Tu kene tnye Imam mazhab HADHARI la nak jwb...

divahantu said...

Agaknya BN dah lupa agama dan bangsa sendiri....

Yan said...

mana dia 5000 budak UiTM tu...senyap jer..rupa2nya tak semuanya MELAYU ni Islam. banyak gak yg KAPIR sekarang ni..mana taknya..tentang MELAYU jgn usik, Agama ISLAM dipermain2kan.. takpe, no problem.

IdrisKulim said...

Ye mana dia pelajar UiTM dan VC nya? Melayu bukan Islam ke? Pegi dah UiTM. Kalut, belajar tinggi tinggi, di gunakan oleh bangsa politik perkauman.

dexidle said...

ah budak uitm nk demo bantah? heheheh pegi mampos lah bantah..diorang suke giler la ngan ustazah hajjah avril al-lavrigni..fevret la katakan....

Johar Faizal said...

Umno, Mufti, Jakim dan yang sewaktu dengannya adalah ahli neraka jahanam. Berselindung disebalik ugama. Tak dak teloq dan dayus bin bacul untuk menegakkan Ugama.

Posting terkini

Blog Archive