KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 30, 2008

Jakim tertinggal teloq

Konsert Avril berlangsung di Stadium Merdeka di sebalik bantahan PAS

"Kami mahu JAKIM mengawal ketat persembahan artis dari luar negara termasuk di dalam negara. Kami juga mahu pihak berwajib seperti televisyen dan hiburan lain membuat tapisan secara ketat serta mematuhi peraturan yang ditetapkan oleh JAKIM," tutur Kamarulzaman lagi.

"Avril bukanlah seorang role model yang boleh disamakan dengan tokoh-tokoh wanita negara," katanya dalam perhimpunan aman itu yang berlangsung kira-kira 20 minit.... selanjutnya.
Mana Jakim yang kuat berkokok ? Cehhhh ..... nak tegakkan Islam atau berpolitik? Bila cerita pasal sumpah laknat .... cakap berdentum, bila cerita pasal penyanyi porno ... teloq jadi sekuntum.

Gantung teloq kat ujung katil sebelum keluar untuk bekerja. Pirrahhh !!!

3 comments:

Anonymous said...

JAKIM dah ditukar kepada JAKUN.....Memang dah lama mereka yang laki-laki kat sana tak ada teloq dan dayus.....Kalau hal sumpah baru-baru ni....tanduk mereka keluar....dah memang dasar pak turut AMENO....Nanti kalau lawan gelap pulak masa depan...Islam dan akhirat tu bagi mereka dekat kulit saja....Biarlah orang-orang di JAKUN(JAKIM) tu tanggung nanti dekat akhirat.

dexidle said...

ah. jakim... kalau soal nk jaga periuk nasi sendiri.. cakap macam berbiji-biji telor dia ada.. tegas habis lah katakan..... bila timbul isu macam sebiji telor pon xde... ye la.. satgi cakap lebih tergugat periuk nasi pulak...spesis gi keja telor simpan kt umah bini simpan dalam peti besi...pirah

Master Yoda said...

HAHAHA...

Ni ke Amar Ma'ruf Nahi Mungkar Mazhab HADHARI???

Tanye le pengasasnye...

Posting terkini

Blog Archive