KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 18, 2008

Billboard PERKAUMAN




Aku tak pernah lihat Billboard seperti ini. Kalau hendak di kategori kan perniagaan ... mustahil. AKu kategorikan 'permit' Billboard yang diluluskan oleh Majlis atau PBT ini dibawah kategori "Perkauman".

Imej ini telah di hantar melalui email oleh pelayar setia. Besar modal dan mahal bayaran permitnya ... atau FREE?

Apa kata kalau korang jalan jalan dan temui billbord begini pula,

Roboh KTAR
Roboh CINA Malaysia

.... marah tak?

Kepada sesiapa yang tahu di manakah lokasi Signboard ini ... SILA BERITAHU di ruangan komen. WOKAY !!!

Tambahan: Selepas aku keluarkan artikel ini .... aku terbaca berita ini

Lim Kit Siang (DAP-Ipoh Timur) said he was shocked when he saw a video on online news portal Malaysiakini which showed Kota Raja Umno members carrying a huge banner with the words Melayu DiTindas, Mana Keadilan (Malays Oppressed, Where is Justice).
"This is a very racist, communal and chauvinist stand. We are celebrating the 51st Merdeka celebrations in the couple of weeks and this is making a mockery of the celebrations," he said at the parliament lobby today. -NST

14 comments:

bdkKL said...

PBT mana yang lulus billboard cam ni? Bodoh betul !!!

Anonymous said...

mangkuk punya UMNO

Anonymous said...

dari background macam dalam kampus uitm

pagarruyung said...

Kalau itu macam, celaka sungguh la Naib Canselornya. binawe !!!

Anonymous said...

aku student uitm shah alam..ini billboard kt dlm kampus uitm shah alam..dpn pusat islam..semua billboard kt dlm uitm telah ditukarkan dgn poster tersebut..malah dgr khabarnya kt kampus2 lain pun dh naik dh poster mcm ni..

mangchikla said...

Gile glamour kat..kat billboard tuh ade kotak kecik dan ditempat yang berbedza kotak tersebut ditulis begini "Ibrahim Abu shah, 2008". Di tempat lain , ditulis "Article Perlembagaan 153". Err , jom kite karaoke...muakakakakaka

Anonymous said...

Ibrahim Abu Shah tu sapa hah? VC yang posing macam angkatan bujang tua a.k.a bujang alif ba tha tu ke? Kesian ko bdak-bdak UITM dapat VC yang giler glamer. Tangkap gambarpun siap tangan kat dagu macam gambar orang desperate nak cari jodoh, muakakakah!

Master Yoda said...

HAHAHAHA...

Bubuh,jgn tak bubuh...

Brainwash sume bedk UITM dlm tue...Jgn tak brainwash...

Tp,dah grade nnt,jgn dok terhegeh hegeh minta keje kat MNC ke,syarikat2 asing yg gempak2...

Keje la kat kedai kopi ke,pasar raya ke,ladang milik org2 MELAYU...

Dok heboh nak pertahankan keMELAYUan tue...

Anonymous said...

aha..poster depan PI. aku baru perasan masa pergi alumni sabtu lepas. tapi macam tak dapt sambutan je? buang minyak je pegi, mana semua org aku tak tau..takkan semua pergi Permatang Pauh?

Biaqpila said...

biaqpila kat depa... ketua pun macam hero tamil... biaqpila.blogspot.com

Anonymous said...

kerja UMNO semua ni, naib canselor tu kan orang kuat UMNO tak heranlah!!!

Anonymous said...

Biaq pi la student UITM dgn kebangangan mereka. Tak reti nak pikiaq. Patutla lepa kata, student keluaran kilang UITM!~

dexidle said...

behind the scene menatang nih mestilah hero tamil uitm "ibrahim abu shah the boss"...

pisang goreng 115,NF said...

TIADA FRU
semasa dia orang buat demo......

polis terima under table ke?

Posting terkini

Blog Archive