KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 18, 2008

Pembangkang Bersikap Biadap, Kata Najib

PERMATANG PAUH

Berikut aku petik, kritikan Najib Tun Razak terhadap sikap pembangkang ketika penamaan calun di Permatang Pauh. DI sertakan bersama adalah gambar gambar pembangkang yang ......ee...eee..ee.dia maksudkan,

Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak membidas sikap anggota parti pembangkang yang dianggap biadap terhadap para pemimpin negara dalam menjalankan kempen pilihan raya kecil Parlimen Permatang Pauh.

Katanya, parti pembangkang mengggunakan kumpulan untuk bersorak dan menunjukkan isyarat lucah kepada pemimpin Barisan Nasional (BN) dan turut mengejar ke mana sahaja para pemimpin itu pergi.

"Pembangkang tidak menunjukkan rasa hormat pada lawan mereka, adakah ini imej parti yang nak perintah negara," katanya ketika mengadakan tinjauan di Bilik Gerakan Induk Pemuda BN di sini malam ini.... bernama
Siapa yang kurang ajar? UMNO ajar Pembangkang menjadi kurang ajar. Najib kena tahu.

PC | Aku diberitahu, mamat berbaju jingga di atas menjadi sasaran penyokong Pembangkang pada hari itu. Nasibnya baik kerana selepas penamaan calun, hujan pun turun. Jika tidak .... tak tau nak cakap. Sapa suruh jadi hero depan puteri?

5 comments:

Anonymous said...

Nama je pompuan, puteri UMNO ni. Kononnya cip dia kata kita ni orang timur bersopan santun penuh adat ketimuran.

Podahlah tengok je perangai puteri mahupun putera UMNO dalam gambar ni. Macam ni nak tarik orang join mereka? Kurang ajar punya perangai. Macam orang bangang je lagaknya. Yang pompuan menjerit-jerit, yang lelaki berantai dan rokok ditangan, kedua-nya seronok buat aksi lucah. Mereka buat begini kerana inilah gamaknya budaya yang ada dalam perkumpulan mereka. Umumpun memang tahu perlakuan-perlakuan bodoh dan lucah begitu sinonim dengan UMNO, dari atas sampailah ke akar umbi.

jijik_aku said...

Aku cadangkan dicetak je gambar-gambar ni dan sebarkan/tampalkan di seluruh Permatang Pauh. Bagi semua orang tengok betapa perangai sebenar orang-orang UNMO ni, baik yang perempuan mahupun lelaki. Pandai nak tuduh orang lain kurang ajar. Yang dituduh pukul wartawan tu belum tentu orang PKR. Entah-entah orang upahan UMNO juga. Umnokan terer buat kerja-kerja macam ini.

Anonymous said...

di Pulau Pinang UMNO/BN le jadi PEMBANGKANG jadi......sape yang BIAAAADDDDDAAAAAPPP..

LIMAU PURUT TIGA SERANGKAI
BUTA PERUT TAK DA AKAI
TPM TAK BOLEH PAKAI
LEMPAK JE DALAM SUNGAI

Anonymous said...

bagus sebarkan lagi gambar2 keturunan kaum NABI LUTH dikalangan org2 umNO ni. tak malu tak de akhlak langsung..

pisang goreng 115,NF said...

aku sokong kata kata jijik_aku.

Posting terkini

Blog Archive