KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 19, 2008

Saiful masuk JAWI

saiful bukhari azlan and anwar ibrahim 150808Saiful masuk ke pejabat JAWI sekitar jam 10 pagi .... baca berita lanjut,

malaysiakini | ...Dengan memakai baju kemeja berwarna biru dan berseluar hitam serta bersongkok, beliau tiba jaml 10 pagi dengan iringi bapanya, Azlan Mohd Lazim dan peguamnya Zamri Idris.

Menurut Bernama, Mohd Saiful dipercayai dipanggil oleh JAWI bagi memberi keterangan mengenai dakwaan kononnya beliau diliwat pada 26 Jun lalu oleh Anwar yang juga bekas majikannya. ...seterusnya.

3 comments:

azizazrain said...

dimasukkan JAWI si saiful tu lagi sekali. Kalau tak pun di KASI je. Buang semua kejantanannya.

hehehehe
apa nak jadi la budak tu

khyrul hycal said...

klu ye pon dah jahil sgt tu xyah la nk tunjuk sgt jahil kat semua org..bodo mamat say fool ni..

Anonymous said...

Sepautnya dakwa kat mahkamah syariah kalau beragama sangat!!!Sumpah berani, dakwa kat Mahkamah Syariah tak berani....APALAAAAAA!!!!

Posting terkini

Blog Archive