KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Sep 24, 2008

EXCO Perak dakwa di perangkap

utusan | Seorang ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang pernah ditahan Badan Pencegah Rasuah (BPR) bersama Exco Kerajaan Negeri Perak berhubung satu kes rasuah baru-baru ini mengaku membuat hubungan seks dengan seorang wanita China.

Fairul Azrim Ismail, 30, bagaimanapun mendakwa dia telah diperangkap oleh BPR dan seorang individu yang dikenali sebagai Mohamad Imran Abdullah.

Fairul Azrim mengaku melakukan seks dengan wanita itu tetapi mendakwa dia tidak pernah meminta rasuah atau habuan seks.

Ahli PKR itu membuat pengakuan tersebut dalam surat aduannya yang diserahkan kepada pegawai Jabatan Agama Islam Perak (JAIP) di Kompleks Islam Perak di sini hari ini.

Fairul Azrim merupakan salah seorang yang ditahan BPR Ogos lalu berhubung skandal rasuah dan seks membabitkan projek membangunkan tanah seluas 36 hektar bernilai RM180 juta di Seri Iskandar dekat sini.... selanjutnya.

5 comments:

indraputra80 said...

“Kita tak minta, tak cari, Mohamad Imran yang hantar. Serupa juga kalau orang bagi sedekah, awak tak terima ke sedekah itu?’’ ujarnya.

Ini lah ayat,lanjutan dari crte yg.berkenaan..

Pelik,benda mcm tu boleh di sedekah sedekahkan.

Ini lah ,manusia bila lupakan hukum Tuhan.

Anonymous said...

dari dulu aku kata, perangai puak2 pkr ni macam umno bn sebijik,.. cuma dok luar bn je... bila la perangai barua macam ni nak berubah? cemana org nak caya lagi lepas nih? bodo betoi

kalbun said...

salam,

dalam PR orang yg xberkualiti mcm ni mesti disingkirkan. jgn biarkan akhlak buruk BN meresap ke dalam PR.

Anonymous said...

nasib baik disedekah perempuan... kalau dibawa anjing, beruk macam mana la agaknya. ada kuasa sikit dah bingai... buat tawar hati je...

Anonymous said...

PKR atau BN...haha hanya attitude individu itu aja yang harus harus dipersalahkan...

Puak PKR berperangai cm BN...tuihh aa haha

Posting terkini

Blog Archive