KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Sep 24, 2008

ISA ... kekejaman tiada batasan

suarakeadilan | ...Hari ini, Raja Petra Kamarudin, seorang blogger yang berani mendedahkan apa sahaja akan dihantar ke Kem Kemunting di Perak bagi meneruskan kezaliman Barisan Nasional yang memerintah negara ini.

Beliau akan ditahan di Kemunting selama dua tahan selepas Menteri Dalam Negeri menandatangani perintah tahanannya malam tadi mengikut seksyen 8 akta tersebut, yang membolehkan beliau ditahan tanpa bicara.

Mengikut akta tersebut, perintah tahanan ke atas Raja Petra itu boleh disambung setiap dua tahun.

Menurut Ketua Angkatan Muda KeADILan Shamsul Iskandar, ISA adalah satu tindakan yang kejam dan zalim dalam keadaan Syawal yang bakal menjelma kelak.

“Sepatutnya didalam bulan ramadhan ini, haruslah dihormati, walaubagaimanapun BN gunakan akta yang zalim ini untuk menahan seorang penyebar maklumat politik bagi melindungi kepincangan politik mereka,”katanya ketika dihubungi Suara Keadilan pagi ini.... selanjutnya.
Kerajaan ni macam tak der ugama

2 comments:

rastanails said...

buek penyokong togar anti isa..
memang elok rajo petra di lotakkan kek komunting...
sobab ei mengikut lunas2 islam hadhari paklah...
org yang melawan kerajaan akan otomatik dianggap menghino agamo islam hadhari...
laie pon rajo petra bkn islam hadhari..
ghaso2 ei dio syiah kot..
ontah la...
den juo ingin mengucapkan timo kasih pago tigo org pengarah yang tolah monyobab kan rajo petra duk kek dalam kemunting....
pasa konon ei dio ni dah menghino islam...
semogo tigo org pengarah nie mendapek "ganjaran" diakhirat kolak..
dan ganjaran didunio...
sobab tolah mengangkek islam...
den ado cadangan paklah...
apo kato lopeh ghayo nie...
paklah kumpo kan sumo org2 yang x ngaku islam hadhari..
lopeh tuh dibuek "aku janji..."
kalo nak duk melaysia..
kono jadi islam hadari..
amacm??
dan jgn lupo menyolit kan skali...
umpamo ei...
kalo ado yang melawan kerajaan BN
bermaksud ei dio tolah menghino islam hadari...
amacm??

Anonymous said...

turunkan la gambar badigol tu wak... dia tu bukan masuk ISA pun... nyemak je...

Posting terkini

Blog Archive