KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Sep 26, 2008

Hamid Albar sah BODOH

“Kenyataannya (Syed Hamid) yang meminta saya tidak campur tangan dalam urusan orang ramai adalah seperti meminta saya dan 270 kakitangan di Biro Pengaduan Awam supaya tutup kedai.

“Biro menerima kira-kira 180 aduan tentang setiap kementerian daripada Januari hingga Ogos dan bagaimana saya boleh lakukan tugas saya jika saya tidak boleh ‘campur tangan’ dalam kementerian lain,” soal beliau di sini semalam.

“Biro Pengaduan Awam berada di atas semua kementerian lain apabila tiba hal mengendalikan aduan,” katanya selepas melawat SJK (T) Batu Ampat di Jalan Kota Raya di sini. - MStar
Sah Hamid Albar bodoh
Aku malas nak komen
Korang komen la .... tapi pastikan komen korang setuju bahawa Hamid Albar Bodoh.
Kalau korang kata Hamid ALbar tu masih pandai... aku tak nak siarkan
Wakakakakaka

4 comments:

bdkKL said...

Wak !!!
Saya setuju Botak tu bodoh
Tolong siar komen saya.
Heheheheheheheh

Nizam said...

memang botak tu tak tahu apa ... apa .... suh balik kampung tanam jagung lepas jual lagi bagus ...

Tulan said...

Bukan lagi Bodoh tapi Bangang, Bahalol, hotak kempis, hotak ISA, hotak bapak, kuch kuch kota hai.. kah kah kah

rastanails said...

kepado wak...
den x stuju kalo wak kato dio bodoh...
sobab ei kalo wak kato dio bodoh makno ei tarap IQ org dalam pakatn rakyat nie samo la dongan org umno..
mano buleh wak...
den x stuju...
org umno nie tarap iq ei samo dongan siput sodut...
yang bosa tuh tengkorak yo..
jadi mano buleh kiro bodoh...
kan wak kan...
wakakaka

kepado nizam lak...
apo lak nak suh dio balik kg..
kek kampung dio..
oghang pon dah x teghimo..
dio kono balik arab...
kato ei dio keturunan arab...
egegegege

Posting terkini

Blog Archive