KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Sep 4, 2008

Harga minyak mungkin turun sebelum Aidilfitri - Shahrir

MStar |...... "Saya memang seronok melihat harga minyak di pasaran dunia turun, walaupun dijangka adanya kekangan berikutan masalah Gustav dan politik di Eropah dan sebagainya.

"Saya tidak boleh ramal tapi harapannya macam yang lain. Tetapi alhamdulillah nampaknya harga minyak di paras yang stabil dan saya harap ia akan berterusan stabil dan menurun sedikit supaya kita dapat pula satu berita baik sebelum hari raya.

“Kalau kita dapat lihat kepada harga pasaran ke hadapan adalah AS$110, kemungkian ianya (akan) rendah daripada ini... saya harap jugak dapat hadiah hari raya seperti yang lain-lain,” katanya kepada media selepas majlis pelancaran Web TV Bernama di Pejabat Perdana Menteri di sini, hari ini.

Ketika ditanya sama ada kerajaan menetapkan tarikh untuk mengumumkan harga minyak baru, beliau berkata dari segi amalannya, kerajaan telah bersetuju untuk mengambil harga bagi tempoh sebulan.

Bagaimanapun katanya, ia mungkin akan diumumkan kurang daripada tempoh itu termasuk pada bulan ini yang dijangka diumumkan sebelum Aidilfitri.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive